Hjemmeside med flight schedules

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jacobb, 23/2/15.

  1. jacobb

    jacobb Aktivt medlem

    Beskeder:
    101
    "Synes godt om" modtaget:
    102
    Point:
    43
    Hej,

    Er der nogen der kan anbefale en hjemmeside der giver mig et godt og nemt overblik over hvilke dage hvilke flyselskaber flyver en given rute? Jeg flyver fx CPH-GVA-CPH et par gange om måneden, og det ser ud til at Swiss nu stopper sin direkte mandagsflyvning GVA-CPH fra et tidspunkt omkring april/maj - det kunne jeg godt tænke mig at kunne se på en overskuelig måde?

    På forhånd tak!

    Jacob
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Expertflyer.com
     
  4. EKCH

    EKCH Aktivt medlem

    Beskeder:
    34
    "Synes godt om" modtaget:
    96
    Point:
    33
    Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Er netop faldet over en ny feature på SAS' hjemmeside under Rejsemål (https://www.sas.dk/rejsemaal/). Det nye er markeret med 'LABS' = under udvikling, og det kan jo som bekendt tage en rum tid, men umiddelbart synes jeg nu, at det ser ganske anvendeligt ud:
    Rutekortet er nu suppleret med mulighed for at se, hvilke dage der har direkte flyvning til en given destination. En ganske fin afløser for det Timetable, som har manglet flere år nu..
    upload_2018-2-26_13-3-13.png
    Hér søgt på Split, Kroation. Værdien er netop ved feriedestinationerne, hvoraf mange ikke har daglig betjening. Da kan det været lidt tungt at bladre rundt mellem fanerne, når man søger billetter, for at finde frem til dagene med direkte flyvninger. Det kan man nu få overblik over på kortet her.

    Kortet kan i øvrigt også 'vendes' ved at trykke Show all Destinations, og derefter en given by, hvor det viser de direkte muligheder for at komme til denne by. Eksemplet er igen Split, hvortil SAS - viser det sig - flyver til fra rigtig mange byer.
    upload_2018-2-26_13-9-16.png
     
    Kristian, SophieHendriksen, Henry og 11 andre "Synes godt om" dette.
  6. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,060
    Point:
    113
    clager og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side