Hotel Express

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Henry, 22/6/16.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,787
    Point:
    113
    Nogen, der har erfaring med Hotel Express?

    DJØF har gennem et par år haft et samarbejde med Hotel Express, hvor man kan booke hoteller fordelagtigt (det påstår de i hvert fald). Men naturligvis ingen bonuspoint og ingen opsparede frie overnatninger (så derfor falder det måske lidt udenfor emnerne på IF).

    http://ho.hotel-express.com/djoef#search

    Da jeg sjældent har skulle søge hoteller, har jeg ikke brugt siden så meget. Ja faktisk slet ikke. Men i sommers, har jeg skullet bruge hotel 2 gange. En gang i Portugal (hvor jeg fandt et værelse) og en gang i Rom (hvor der ikke var hoteller i det område, jeg gerne ville bo). Nedenfor er omtalen (reklamen) fra Djøfs hjemmeside. Så spørgsmålet til jer: Holder det vand?

    Fordele ved aftalen:
    • I gennemsnit er Hotel Express Online cirka 20% billigere end de store kendte udbydere på markedet, ofte op til 50%
    • Du får adgang til 140.000 hoteller over hele verden
    • Du får nem og enkelt registrering
    • Du kan booke hotel via kort
    • Du får support på dansk
    • Du får gratis hjælp til bookinger
    • Du har oftest gratis afbestilling af bookede hotelværelser
    Derfor er Hotel Express Online generelt billigere
    • tager cirka 10% provision mod ofte 25-30% hos konkurrenter på internettet
    • køber direkte ind fra såkaldte providers, som er 1. led, hotellet sælger værelser til
    • køber værelser ind hos 11 forskellige providers uden mellemled
    • optimerer hele tiden køb af værelser, der udbydes af forskellige providers, så du altid får prisen fra billigste provider
    • bruger ikke penge på markedsføring og har en smal administration
     
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Vi har haft det oppe en gang, da IDA har samme samarbejde. Jeg har kigget nogle gange men for det meste fundet frem til at det ikke var meget (hvis overhovedet) billigere end direkte/andre bookingsider.
    For et par dage siden kiggede jeg dog igen, og til min overraskelse var der over 100 kroner at spare på et best western, både i forhold til andre booking sider og direkte med/uden AAA rabat. Da jeg har en $25 voucher til Best Western og jeg ville komme halvvejs til at få $50 ekstra tænkte jeg dog at det ville være ligegyldigt. Jeg endte med at Best Western slet ikke var pengene værd alligevel.
    Min konklusion har ind til videre været at jeg kigger hvis jeg ikke kan finde andet jeg synes er rimeligt de steder hvor jeg har status eller har lyst til at bo, men jeg har endnu ikke fundet noget der var så godt at jeg har brugt det.
     
    clager og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side