Hotel i Phuket

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Rikke Haugen Olsen, 18/5/15.

  1. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Hej med jer. Nogle tips til hvilke hoteller man får eb point på i Phuket? Jeg synes ikke SAS' egen hjemmeside er særligt nyttig, da man ikke kan søge på lokation. Det skal være mindst 4 stjernet. :)

    Rikke.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    mhsalv "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Husk at du skal booke direkte gennem hilton.com osv for at få EB point. Altså kke gennem 3rd party sites som hotels.com eller booking.com
    Best Western, Hilton og Radisson er vist de eneste kæder, der er tilstede på Phuket, og vil give EB point.
     
    Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Undskyld det sene tilbagesvar. Jeg bruger de to sider, men jeg synes godt nok stadig det er tungt frem for at man bare kunne søge på en region på sas egen hjemmeside. :)
    Jefi99 radisson på Phuket giver ikke eb point desværre.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
  6. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Ja. Jeg har set det og kontaktet hotellet. De siger desværre nej. Det er præcis derfor jeg spørger, for normalt ville jeg bruge Radisson.
     
  7. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    HUACA - jeg vil ikke umiddelbart stole på hvad hotellet siger. Hvis Eurobonus er vigtigt for dig, ville jeg booke, og så efterfølgende kræve pointene via http://www.radissonblu.com/clubcarlson/partners/missing-miles
    Men vær opmærksom på, at du kun kan få for ophold op til tre nætter. Man kan selvfølgelig splitte bookingen op, så du fx booker tre nætter i dit eget navn (og får pointene), derefter 1-3 nætter i din eventuelle rejsepartners navn (hvor han/hun så får pointene), osv, alt efter hvor længe du skal bo der.

    Når alt det er sagt, så ville jeg for det første ikke vælge hotel ud fra, hvor jeg får Eurobonuspoint. Værdien er ikke imponerende (500/nat), og hvis jeg skulle bo på Radisson, ville jeg nok hellere have Club Carlson point. De har i øvrigt nogle 3x-kampagner pt.

    Derudover er der i Phuket så mange fede hoteller, og jeg ville koncentrere mig meget mere om at bo i det rigtige område, alt efter præferencer (natteliv, ro, strand, shopping, restauranter osv)
     
    THammer, Nicki Lolk Sørensen, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Tak for tippet Jefi. :)
     

Del denne side