Hoteller i Bangkok og Hong Kong

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Christian Løn, 17/6/15.

  1. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg har planlagt en lille tur på points og points+cash med min kæreste i august i Thailand og til Hong Kong.
    Ind til ny har bestilt hotellerne nedenfor - Er der nogen af jer der har boet på disse og har i kommentarer, både gode og dårlige.
    Ydermere har jeg bestilt bord på Sirocco på toppen af Lebua til en lækker middag og udsigt.

    De er bestilt, men kan alle afbestilles igen:)

    Radisson Suites Bangkok Sukhumvit
    Hilton Hua Hin
    Park Plaza Sukhumvit Bangkok

    Conrad Macau
    Conrad Hong Kong
     
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg har boet på Marriott Hua Hin, mens nogle af mine venner boede på Hilton, så jeg var ovre ved deres pool flere dage. Hilton Hua Hin er topklasse. Og supercentral beliggenhed, pool og strand.

    Jeg har været til poolparty på Radisson Blu Plaza Sukhumvit (det her http://www.radissonblu.com/plazahotel-bangkok) - jeg ved ikke om det er det, du mener? Jeg har ikke været på værelserne, men det virker til at være et rigtigt fint hotel.

    Radisson Suites (Sukhumvit soi 13) har jeg gået forbi masser af gange. Jeg hænger jo som regel ud i Soi 11 - parallelgaden. Soi 13 er meget mere stille og rolig, og alligevel er der et par rigtigt fine sportsbarer, hvor jeg tit har set Premier League o.l.

    Jeg har ikke været på Sirocco i årevis, men mange expats i Bangkok siger at den er "so last year". Der er efterhånden kommet så mange rooftop barer/restauranter i BKK, der har lige så god udsigt, men har bedre mad, service, og er billigere.
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hilton Hua hin ligger Smack i byen og er fint nok, rummene er ikke superstore, men det er fint! Deres Exec Lounge ligger med en fin udsigt over bugten og der er ret god service og betjening fra de ansatte!
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.

Del denne side