hotels.com

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 28/11/13.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    Jeg er faldet for hotels.coms Welcome Rewards. Jeg bor en del på hotel i arbejdsmæssig sammenhæng, og det booker jeg gennem hotels.com. Så kan jeg score de gratis nætter privat = ganske glimrende.

    Man skal booke 10 overnatninger for at få én gratis. Det svarer jo til 10%'s rabat.

    Men! Hvis du ligesom mig er tilmeldt deres nyhedsbrev, så vær opmærksom på, at de rabatkoder de jævnligt sender ud, udelukker Welcome Rewards. Så man kan vælge mellem 10%'s rabat umiddelbart ved booking - ELLER spare dem op til en gratis overnatning. Lidt irriterende at man bliver 'straffet' ved at være med i Welcome Rewards.

    Til gengæld fik jeg forleden en rabatkode, hvor jeg kunne opspare dobbelt Welcome Rewards, så nu er jeg 11 nætter på hotel i arbejdsmæssig sammenhæng og kan se frem til at kunne tage gratis på en weekendtur, når jeg er færdig. Lækkert...
     
    Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Helt enig i at Welcome Rewards kan være et ganske udemærket program. Specielt hvis man har et rejsemønster hvor man har lidt svært ved at holde sig til en bestemt kæde. Man skal dog være opmærksom på udløbsdato for welcome rewards. Mener at ens konto bliver nulstillet hvis man ikke har booket i 12 mdr.
     
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg prøvede faktisk at fine nogle nætter men det var sq noget svært at få det til at passe. Så udvalget er nok meget restriktivt desværre.

    Hilsen
    Henrik
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113

Del denne side