Humor for flynørder......

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Schwert, 12/11/14.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,014
    "Synes godt om" modtaget:
    2,082
    Point:
    113
    Flemming Poulsen, tbh, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Premium VIP medlem

    Beskeder:
    2,577
    "Synes godt om" modtaget:
    4,190
    Point:
    113
    Så vil du også sætte pris på den her:

     
    Senest redigeret: 13/11/14
    mhsalv, Schwert, Flemming Poulsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Skribent

    Beskeder:
    858
    "Synes godt om" modtaget:
    968
    Point:
    93
    hahahaha, det er jo guld værd!
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Og når vi nu er i det humoristiske hjørne indenfor fly, så skal vi ikke glemme denne klassiker:

     
    DrDreier, Henrik Olsen og jefi99 "Synes godt om dette"
  5. jakobv84

    jakobv84 Premium VIP medlem

    Beskeder:
    2,577
    "Synes godt om" modtaget:
    4,190
    Point:
    113
    Så får I lige en mere med "blackbird'en":

     
    jefi99 og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,584
    "Synes godt om" modtaget:
    5,191
    Point:
    113
  7. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,584
    "Synes godt om" modtaget:
    5,191
    Point:
    113
     
    DrDreier, THammer, Ali Taran og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Interview med Norwegian-pilot på Mexicansk tv...

    Det er sjov værkstedshumor der her :p:p:p:D:D:D

     
    DrDreier, Peter Krogh Frausing, mhsalv og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    4,863
    "Synes godt om" modtaget:
    8,902
    Point:
    113
    Så den her til morgen, den er også god for smilebåndet:
     
  10. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,584
    "Synes godt om" modtaget:
    5,191
    Point:
    113
    Og en kort klassiker:
    - Hvad er forskellen på en grib og en advokat?
    - En grib for ikke bonuspoint, når den flyver...

    (min advokat synes den er sjov)
     
    mhsalv, danielbirch, Peter Krogh Frausing og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    454
    "Synes godt om" modtaget:
    386
    Point:
    63
  12. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Skribent

    Beskeder:
    858
    "Synes godt om" modtaget:
    968
    Point:
    93
    post2.jpg
     
    Ali Taran "Synes godt om" dette.
  13. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,014
    "Synes godt om" modtaget:
    2,082
    Point:
    113
    Ryanairs direktør Michael O'Leary går ind på en bar.
    - 1 øl tak.
    - S' gerne Hr. Direktør. Det bliver lige 5 kr.
    - Hold da op det var billigt!
    - Ja, vi serverer den billigste øl i hele København Hr. Direktør.
    - Her får man godt nok noget for pengene!
    - Jeg kan se at du ikke har et glas med selv. Så du får nok brug for et af vores. Det koster 15 kr.
    O'Leary skulede utilfreds til bartenderen, men besluttede ikke at brokke sig. Han gik hen imod et bord for at få sin øl serveret der.
    - Undskyld, men du har vist ikke booket et bord inden du kom. Det koster 20 kr. ekstra. Hvis du havde booket på forhånd, havde det kun kostet en 10'er!
    - Og undskyld, men du ser faktisk ud til at være lidt for stor til vores pladser. Det koster 40 kr. ekstra, at du fylder lidt for meget.
    O'Leary er tosset nu og påstår at INGEN er så små, at de kan holde sig inden for de små pladser. Men han accepterer alligevel. Og tager sin iPad op af sin taske.
    - Undskyld igen Hr. Direktør, men normalt tillader vi ikke den slags elektronik herinde. Men for 30 kr. kan du købe en tilladelse.
    Direktør O'Leary har nu brugt 105 kr. for at få serveret en øl til en femmer. Han er meget utålmodig og råber KOMMER DEN ØL SNART!?
    - Desværre Hr. Direktør jeg har netop fået at vide, at din øl er aflyst pga tekniske problemer og vejret. Her er din femmer for øllen.
    - Jamen, hvad så med de andre 105 kr. jeg har betalt?
    - I henhold til EU loven er vi kun forpligtet til at tilbagebetale prisen for øllen. Tillægsydelser er ikke omfattet.
    - Tak for besøget og husk til en anden gang, at vi serverer Københavns billigste øl!

    /Schwert
     
    AMJ, Simon Toft, Ali Taran og 8 andre "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    4,863
    "Synes godt om" modtaget:
    8,902
    Point:
    113
    Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  15. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    513
    "Synes godt om" modtaget:
    1,181
    Point:
    93
    Set på Twitter for lidt siden - det er også en slags humor.....
    image.jpg
     
    jefi99 og Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  16. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    758
    "Synes godt om" modtaget:
    1,620
    Point:
    93
    Jeg ved ikke om det helt passer ind her...men istedet for at starte en tråd igen...

    JetBlue har nogle ret sjove videoer vedr. det de kalder "Flight Etiquette" på YouTube.
    Favoritten er vedr. boarding.

     
    Christian Løn, Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om dette"
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,189
    "Synes godt om" modtaget:
    6,209
    Point:
    113
    Jeg syntes bestemt de passer ind her - tak for lidt søndagsunderholdning over en vildt langsom forbindelse lokalt i Italien :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    4,863
    "Synes godt om" modtaget:
    8,902
    Point:
    113
    Ikke lige sjovt, men kunne ikke finde en tråd, nok mere fascinerende:

     
    DrDreier, Flemming Poulsen og Ali Taran "Synes godt om dette"
  19. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    1,784
    "Synes godt om" modtaget:
    2,982
    Point:
    113
    Fandt lige denne her på BuzzFeed:

    [​IMG]
     
    Baadsgaard, Ali Taran, Christian Løn og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. jakobv84

    jakobv84 Premium VIP medlem

    Beskeder:
    2,577
    "Synes godt om" modtaget:
    4,190
    Point:
    113
    Buying paint from a hardware store ...
    Customer: Hi. How much is your paint?
    Clerk: We have regular quality for $12 a gallon and premium for $18. How many gallons would you like?
    Customer: Five gallons of regular quality, please.
    Clerk: Great. That will be $60 plus tax.

    ... From an airline
    Customer: Hi, how much is your paint?
    Clerk: Well, sir, that all depends.
    Customer: Depends on what?
    Clerk: Actually, a lot of things.
    Customer: How about giving me an average price?
    Clerk: Wow, that's too hard a question. The lowest price is $9 a gallon, and we have 150 different prices up to $200 a gallon.
    Customer: What's the difference in the paint?
    Clerk: Oh, there isn't any difference; it's all the same paint.
    Customer: Well, then, I'd like some of that $9 paint.
    Clerk: Well, first I need to ask you a few questions. When do you intend to use it?
    Customer: I want to paint tomorrow, on my day off.
    Clerk: Sir, the paint for tomorrow is the $200 paint.
    Customer: What? When would I have to paint in order to get the $9 version?
    Clerk: That would be in three weeks, but you will also have to agree to start painting before Friday of that week and continue painting until at least Sunday.
    Customer: You've got to be kidding!
    Clerk: Sir, we don't kid around here. Of course, I'll have to check to see if we have any of that paint available before I can sell it to you.
    Customer: What do you mean check to see if you can sell it to me? You have shelves full of that stuff; I can see it right there.
    Clerk: Just because you can see it doesn't mean that we have it. It may be the same paint, but we sell only a certain number of gallons on any given weekend. Oh, and by the way, the price just went to $12.
    Customer: You mean the price went up while we were talking!
    Clerk: Yes, sir. You see, we change prices and rules thousands of times a day, and since you haven't actually walked out of the store with your paint yet, we just decided to change. Unless you want the same thing to happen again, I would suggest that you get on with your purchase. How many gallons do you want?
    Customer: I don't know exactly. Maybe five gallons. Maybe I should buy six gallons just to make sure I have enough.
    Clerk: Oh, no, sir, you can't do that. If you buy the paint and then don't use it, you will be liable for penalties and possible confiscation of the paint you already have.
    Customer: What?
    Clerk: That's right. We can sell you enough paint to do your kitchen, bathroom, hall and north bedroom, but if you stop painting before you do the bedroom, you will be in violation of our tariffs.
    Customer: But what does it matter to you whether I use all the paint? I already paid you for it!
    Clerk: Sir, there's no point in getting upset; that's just the way it is. We make plans based upon the idea that you will use all the paint, and when you don't, it just causes us all sorts of problems.
    Customer: This is crazy! I suppose something terrible will happen if I don't keep painting until after Saturday night!
    Clerk: Yes, sir, it will.
    Customer: Well, that does it! I'm going somewhere else to buy my paint.
    Clerk: That won't do you any good, sir. We all have the same rules. Thanks for flying--I mean painting--with our airline.

    http://www.travelweekly.com/Agent-Life/If-airlines-sold-paint/
     
    Kenneth K, asf, Ali Taran og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side