Hvem kommer i Legoland på søndag den 28/8?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 25/8/16.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Hej,

    Jeg kommer med fruen, sønnen og mine forældre til søndagens SAS arrangement i Legoland. Hvem andre kommer?

    Jeg tænkte det ville være hygsomt at mødes med andre IF'er og lige hilse på hinanden...

    Hilsen
    Henrik
     
    Senest redigeret: 25/8/16
    alexanderln, jakobv84, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg kommer med min datter, min mor og min mors mand.
     
    Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Kommer med hustru og datter
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Hej alle

    Er der tilfældigvis en, der har en billet i overskud? Vi er 2 voksne og tre børn - og mangler således en billet til vores mindste søn.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    jeg har
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,804
    Point:
    113
    God tur til jer alle.

    Jeg sender nevøen, hans kone og 2 børn (7 og 8 år). Desværre er der så ikke plads til, at jeg kan komme med. Men de kan nok også klare sig uden "Onkel Henry"
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    @jakobv84 Det er altså smukt - hvad skal du have for den - og hvordan laver vi en overlevering?
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Et smil. Jeg parkerer der halv ti og regner med at gå ind når de åbner. Hva med jer?
     
    Henrik Olsen og SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  9. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Vi er der nok realistisk først ca 10:30 - vil du orke at mødes ved hovedindgangen, hvis jeg sender en SMS ca 15 min før vi lander. Sig til hvis det er for meget besvær - så finder vi en anden løsning.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Sidder i mit tørre sommerhus (i Nordjylland) og har lidt ondt af de IF'er der pisker rundt i Legoland i det her vejr :confused::confused:

    Kan jo gøre enhver til en sur gammel mand!!!

    Keep smiling
    /Schwert :cool::cool::cool:
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Alletiders tur. Korte køer betyder noget mere end solskin omend tørvejr hele dagen da havde været at foretrække.
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  12. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Vejret var faktisk perfekt til et besøg i Legoland, hørte fra en ansat at besøgstallet var 25% af hvad der normalt var, og det gjorde at der var 0 kø uanset hvilken forlystelse du ville prøve.
    Regnen kom da det var frokosttid, et opslag på DMI til et tjek af vejrradaren og lidt kalkulation så kom vi ud efter en frokost hvor regnen næsten var overstået.
    SAS VIP området var en forkølet oplevelse, 2 telte, hvor den ene var med kaffe/te/juice + is, den anden hvor man kunne teste sine evner i legobyggere og vinde en konkurrence. Den gode gave som SAS havde reklameret med, skulle man direkte spørge efter, og der var valget mellem 2 gode æsker lego fra standardhylden. Jeg havde faktisk forventet at SAS havde bedt LEGO om at producere en 70års lego fly til eventet, så der var jeg lidt skuffet.
    SAS personale skulle man kigge langt efter, de befandt sig nok over i den rigtige flyterminal....
     
    Henrik Olsen, tbh og clager "Synes godt om dette"
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg havde ikke fanget man fik en gave og hang ellers en del ud i teltet under regnvejret...
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Jeg måtte direkte vise dem den mail jeg havde fået og specifik spørge til den.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  15. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Henrik Olsen, Ulrik, RasmusH og 3 andre "Synes godt om" dette.
  16. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    168
    "Synes godt om" modtaget:
    361
    Point:
    63
    Familien og jeg var også i Legoland i går.

    SAS arrangementet var lidt tamt og jeg havde heller ikke opfattet at børnene kunne få en gave, men det går nok ;)

    Vejret var for det meste af tiden fint og vi havde timet frokosten efter vejret som @Kenneth K :cool:

    Vi tog bilen så det var en lidt lang tur lidt nord for København til Billund.

    PS. Der var massere af flyspotting i løbet af dagen, da flyene lettede over Legoland.
     
    Henrik Olsen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  17. Kims

    Kims Aktivt medlem

    Beskeder:
    89
    "Synes godt om" modtaget:
    226
    Point:
    33
    Vi kombinerede turen med weekendophold i sommerhus i Lalandia fra Fredag aften. Det var en fin oplevelse. Dejligt hus og en sjov lørdag med børnene i Lalandia.

    Regnvejret fald lige sammen med frokosten på Slottets restaurant. Nu har vi efterhånden prøvet nogle af Legolands restauranter og det er en lige sløj oplevelse hver gang. Men det holdt os tørskoede og det var det vigtigste. Herefter kunne vi fortsætte turene helt uden køer.

    Vi havde ikke forventet alverden af SAS loungen og var da også lige ved glemme den, men vi kom forbi omkring kl. 15. Lige i tide til at deltage i byggekonkurrencens sidste runde. Børnene fik velkomstgaven efter vi spurgte efter den. Jeg havde også selv gerne taget imod en, men de sad ikke ligefrem løst hos Lego personalet. Til gengæld fik Vi hilst på Henrik Olsen, så det var jo det hele værd :)

    Største bommert synes jeg var at PDF'en med kort, som SAS havde lavet med program for dagen oplyste, at forlystelserne lukkede kl. 18 og parken lukkede kl. 20. Det viste sig at forlystelserne lukkede allerede kl. 17 og restauranterne ligeså. Heldigvis kunne man så lige smutte over i Lalandia igen og få en bid brød inden turen gik til København igen. Børnene kunne dog godt have klaret en time mere i forlystelserne.

    Vi kommer gerne igen en anden gang.
     
    Henrik Olsen, Ulrik, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side