Hvilken type hotel skal man vælge når man har 3 børn?

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Ali Taran, 10/1/15.

  1. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Konen og jeg overvejer kraftigt at tage til Florida i februar måned.:cool: Vi har kikket på datoerne 6. feb afrejse fra CPH og hjem rejse igen 20. feb. Vi vil gerne flyve til Orlando. Vi tænkte at vi ville bruge nogen dage på at besøge Disneyland og se området. Derefter bruge nogen dage i Miami og til sidst ta et smut tur forbi Key West i nogen dage. :cool::cool:
    Vi har før rejst med to børn men aldrig med 3. :eek::eek::eek: (vi har fået et nyt familie medlem for ca 3 måneder siden) og de fleste af vores familie rejser plejer vi at ta min kones lillesøster med. Så plejer vi at booke 2 værelser. Den ene værelse til lillesøster og min ældste datter. Og det andet værelse til konen og jeg samt vores yngste. En gang i mellem smed vi også den yngste til svigerinden så er der plads til både sove længe :cool: og ha lidt privat liv med konen.:oops:;):D

    Problemet er så, svigerinden kan ikke ta fri fra arbejde med så kort varsel i to uger. :mad::mad::mad::mad::mad:

    Hvilken type hotel/værelse/lejlighed/hus vil i anbefale. Nogen som har erfaringer med rejser med mange børn. Kunne være fedt med lidt vejledning da jeg står på bar bund. Aner ikke hvad jeg skal gøre. :confused:

    Lidt parktisk info: Børnen Pige 7 år, Pige 2 år, dreng 3 måneder.

    Glæder mig til at læse jeres fantastiske forslag :D
     
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Lidt off-topic, men i februar kan du få billige billetter til Miami hvis du booker dem fra Oslo, Premium Economy eller Business :)
     
    Ali Taran "Synes godt om" dette.
  3. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Jeg kan godt se at der er meget billige firstclass billetter fra oslo til miami til kun 8800 kr. Men når man er 5 stykker så er pris forskellen mellem økonomi og first 13500 og 44000 :eek::eek::eek: Så syntes man straks man flyver meget godt på økonomi. Men havde jeg været alene var jeg helt sikkert gået efter den
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvem siger alle skal sidde samlet? :)

    Nå men hvis jeg var dig ville jeg overveje motel eller lejlighed. Nogle af motelkæderne har værelser med 2 soveværelser og så fælles køkken/bad. Lejligheder er også en mulighed men lyder til I skal en del rundt så det kan blive besværligt. Jeg ville Google f.eks. "2 bedroom motel Florida" og se hva der kom op af muligheder
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg vil klart også anbefale Airbnb som en mulighed for at leje i Orlando og Miami. I Key West så vælg et af de mindre hoteller med pool der.

    Alternativt er et hotel tæt ved eller i Disney Land en klar option, da det gør det så meget lettere at kommeind og det hele er planlagt til børn.

    Det gode ved Florida er at hotellerne er billige - især i Orlando - og der er mange af dem i fornuftig kvalitet. Så tror det vigtigste er at gøre op med en selv om det er værelset og bedre kvalitet eller blot et par rum med seng og køleskab, som man er ude efter.

    Da det nu er Bonusfeber vi er på, tillader jeg lige at nævne værdien af bonuspoint og om muligheden for optjening mod status. Dette kan hurtigt blive til en del værdi efter 1-2 ugers rejse i USA.
     
  7. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Henrik jeg forstå ikke helt den sidste del af dit svar. Hvad mener du med : tillader jeg lige at nævne værdien af bonuspoint og om muligheden for optjening mod status. Dette kan hurtigt blive til en del værdi efter 1-2 ugers rejse i USA.
     
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Sidst vi var i Orlando området lejede vi hus via Homeaway.com - Vi fandt et hus med tre soveværelser i et resortområdet i Davenport til samme pris som et hotelværelse ville koste. Kan absolut anbefales.

    Resortet hed Regal Palms - og er ikke luksus, men rigtig god value for money.
    http://www.homeaway.com/search/flor...l:2015-04-07/departure:2015-04-14/minSleeps/5

    Stort supermarked og lidt spisesteder i gåafstand og lazy-river samt vandrutchebane som junior elskede.
     
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg forsøgte blot at sige at det kunne være en fornuftig værdi at vælge en hotelkæde og bo ved denne for at sikre hotel status og optjening af bonuspoint til gratis overnatninger. Dette vil man ikke få ved lokale hoteller eller fx. Airbnb lejligheder. Så blot noget man kunne overveje.
     
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jep sign up for IHG og deres kvartalspromo for både dig og fruen og fuldfør denne. Så kan I let have 150.000 points imellem jer... Problemet er at finde den type værelser I søger hvilket var derfor jeg ville anbefale suites moteller (/hoteller). Hvis du leder kan det måske strikkes smart sammen så det sammen med promoen giver mening
     
    Henrik Olsen og Ali Taran "Synes godt om" dette.
  11. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Og hvis der er stay promos, så kunne I jo skiftes til at "bo" der. Dig: mandag, onsdag, fredag, søndag. Konen: tirsdag, torsdag, lørdag...
     
    jakobv84 og Ali Taran "Synes godt om" dette.

Del denne side