Hvilket FFP er bedst hos OneWorld?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Clipper, 18/7/16.

  1. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Jeg skal med Qatar til Sydney til september, og er i tvivl hvilket selskab jeg skal registrere hos.
    Jeg har sølv status hos AirBerlin men synes ikke specielt om det og tvivler hvor længe de holder sig flyvende.
    Derudover er jeg medlem hos Qatar samt BA, men kun som basis kunde.
    Både Qatar og BA har ofte gode tilbud men hvilket medlemsprogram er bedst?
     
  2. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Airberlin er ejet af Etihad, så mon ikke de 'holder sig flyvende' ;)
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det er jo et svært spørgsmål der handler meget om dit generelle rejsemønster og hvad du sætter mest pris på. Tidligere var det typisk AA eller BA der blev anbefalet, men AA har især slagtet partner optjening hvor du hos BA stadigt kan opnå status og bruge points relativt let så umiddelbart vill jeg hælde den vej. Hvilken bookingklasse er du booket med hos QR?
     
    Epal og jefi99 "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg hælder nok også mest til British Airways. Grunden er at det løbende vil være muligt at bruge dem til rejse og så kan du bruge dine Avios til opgraderinger eller billige bonusbilletter på Domestic USA. Et eksempel på optjeningen er, som du selv skriver, at der ofte er billige billetter at købe og dermed kan du løbende optjene. En sidste ting er at der er et BA kredit kort, som kan være medvirkende til at optjene flere Avios.

    Et alternativ kunne være Finnair, da deres ruter passer godt med danskere, som skal til Asien. Desuden fornyer de også deres flåde - og det er jo også positivt....
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  5. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Booking klasse er T
     
  6. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Umiddelbart lyder det til at BA har det bedste program, da de både flyver øst og vest ret bekvemt så satser på dem fremover :)
     
    Michael Wahl "Synes godt om" dette.

Del denne side