Så har nogle af de airlines som har Rolls-Royce motorer groundet nogle af flyene for ekstra tjek. http://www.independent.co.uk/travel...ne-blade-failure-boeing-787-air-a8099201.html F.eks. har Air New Zealand haft vibrerende motorer og aflyser en smule og delay'er for resten: https://www.airnewzealand.co.nz/travel-alerts#AKSSR57MMM2vslMFiJL7 British Airways skriver TPG lidt om, de aflyser vist nogle afgange til Doha: https://thepointsguy.com/2017/12/br...itorial&utm_campaign=FACEBOOK-100000109629521 Norwegian har også Trent motorer i deres udgaver, men hvad de gør ved kun rødnæserne selv..
Har det ikke efterhånden stået på i et stykke tid? Synes også at have læst på FT at der giver kvaler for VS..
Jov VS er også ramt, det er vel alle som flyver med TRENT 1000 motorer formoder jeg!? Er i tvivl om hvor længe dette problem har været "kendt", seneste incident med ANZ var den 6. december, et par dage efter et lignede problem og det var vist herefter de fik nervøse trækninger. Men de skal fikse deres lort inden jeg skal flyve med dem i starten i det nye år - har endnu ikke en 787-900 på "samvittgheden"
Hov, hov... Lige dig... Du ved godt det er 787-9! : D Men ja det er lidt skræmmende med ny teknologi der ikke er ordentligt testet.. også batterier..
ARRRG - JEG TILGIR ALDRIG MIG SELV!!! Tak for at korrekte det - netop herinde, øv - det svarer jo til bespottelse!
Øv, jeg har to Air NZ flyvninger i slut januar PER-AKL, AKL -PVG så håber at det ikke medfører store ændringer eller forsinkelser på en stram tidsplan uden plads til de store afvigelser
Problemet ligger i at den B777 der flyver LHR-DOH skal bruges til at afløse på andre B787 afgang og QR har i forvejen en ret høj frekvens på den rute. Går man ind og tjekker er der også væsentlig færre afgange at vælge mellem på ruten LHR-DOH. Prisen er også gone through the roof. Var selv tæt på at booke BA her over jul og nytår men endte med TK...det blev tegnebogen der bestemte!
Her CA der også har haft problemer med en GE motor på deres 787-9: http://avherald.com/h?article=4b268b68&opt=0 Og Simon kan åbenbart også fejle med 787-9 uden 00!