Hvis man skal flyve med Dreamliner 787 den kommende tid...

Poster i 'NYHEDER' oprettet af isolCBflyer, 11/12/17.

  1. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Så har nogle af de airlines som har Rolls-Royce motorer groundet nogle af flyene for ekstra tjek.
    http://www.independent.co.uk/travel...ne-blade-failure-boeing-787-air-a8099201.html

    F.eks. har Air New Zealand haft vibrerende motorer og aflyser en smule og delay'er for resten:
    https://www.airnewzealand.co.nz/travel-alerts#AKSSR57MMM2vslMFiJL7

    British Airways skriver TPG lidt om, de aflyser vist nogle afgange til Doha:
    https://thepointsguy.com/2017/12/br...itorial&utm_campaign=FACEBOOK-100000109629521

    Norwegian har også Trent motorer i deres udgaver, men hvad de gør ved kun rødnæserne selv..
     
    Bekgaard, Henrik Olsen, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Har det ikke efterhånden stået på i et stykke tid? Synes også at have læst på FT at der giver kvaler for VS..
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Jov VS er også ramt, det er vel alle som flyver med TRENT 1000 motorer formoder jeg!?

    Er i tvivl om hvor længe dette problem har været "kendt", seneste incident med ANZ var den 6. december, et par dage efter et lignede problem og det var vist herefter de fik nervøse trækninger.
    Men de skal fikse deres lort inden jeg skal flyve med dem i starten i det nye år - har endnu ikke en 787-900 på "samvittgheden" :);)
     
    Henrik Olsen, RasmusH, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hov, hov... Lige dig... Du ved godt det er 787-9! : D

    Men ja det er lidt skræmmende med ny teknologi der ikke er ordentligt testet.. også batterier..
     
    Nielspg, Henrik Olsen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    ARRRG - JEG TILGIR ALDRIG MIG SELV!!!:mad::mad:
    Tak for at korrekte det - netop herinde, øv - det svarer jo til bespottelse!:D:D:D
     
    Flyvefisken, Nielspg, Henrik Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Øv, jeg har to Air NZ flyvninger i slut januar PER-AKL, AKL -PVG så håber at det ikke medfører store ændringer eller forsinkelser på en stram tidsplan uden plads til de store afvigelser
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  7. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Problemet ligger i at den B777 der flyver LHR-DOH skal bruges til at afløse på andre B787 afgang og QR har i forvejen en ret høj frekvens på den rute.

    Går man ind og tjekker er der også væsentlig færre afgange at vælge mellem på ruten LHR-DOH. Prisen er også gone through the roof.
    Var selv tæt på at booke BA her over jul og nytår men endte med TK...det blev tegnebogen der bestemte!
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    clager og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side