Iberostar

Poster i 'BRITISH AIRWAYS | AVIOS' oprettet af jakobv84, 3/3/16.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    OK jeg faldt over en artikel på Head For Points hvor Raffles nævner Iberostar og muligheden for at benytte avios hos dem. Det virker som en god deal så tænkte jeg ville dele den herinde også.

    Iberostar har et hav af hoteller i en række varme lande (primært syd europa og mellemamerika) og deres redemption rates for avios virker ganske rimelige hvis man har massere af avios. 7 nætter for 52.500 avios i højsæsonen på Mallorca virker ikke galt i mine øre og der er fri cancellation indtil 48timer før.

    upload_2016-3-3_11-54-4.png

    Iberia kører også ofte tilbud i lavsæsonen på hotel redemption discounts. F.eks. kan du få 50% rabat på redemptions hos Barceló Hotels & Resorts og det får deres værelser ned i under 10.000 avois per nat. Så værd at holde øje med hvis du har overflod af avios og mangler hotel points...
     
    THammer, Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om dette"
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nu har vi jo fået lidt flere medlemmer og jeg overvejer at hoppe på et Iberostar hotel til efteråret så genopliver lige den her.... er der nogle der har erfaringer med deres hoteller?
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Jeg havde en familieferie hos Iberostar Grand Hotel Mencey på Tenerife for snart 2,5 år siden, hukommelsen er ikke helt hvad den har været efter den tid :eek:

    Opholdet blev betalt med penge og ikke avios. Jeg valgte dog selvfølgeligt med det samme at melde mig ind i deres eget IberostarPOINTS program og den har den rigtig gode feature at de points man optjener kan bruges med det samme, hvilket er rart når man ikke forventer at bo i den kæde (meget) i fremtiden. Og jeg mener med det samme i samme booking som man optjener dem med, ikke noget med de bliver tilskrevet efter fuldført ophold. Det betød gratis parkering og en flaske cava med jordbær som velkomst :):)

    Jeg mindes hotellet som rigtig fin, men god og venlig service, måske lidt for up scale for en 3-årige. Men det afhænger jo meget lige netop det hotel du ender op i. Vi havde i hvert fald en fin ferie den gang ;)
     
    Henry, jakobv84 og tbh "Synes godt om dette"
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Fedt! De får generelt meget pæne ord på TA. Husket du noget om priser på maden? Eller var i på all-inclusive?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Jeg fandt lige deres hjemmeside og kan lige pludselig godt huske at de har en dresscode i restauranten, så husk at tage lange bukser på til aftensmaden :oops::oops::oops:

    Jeg mindes at priserne afspejler at de kalder sig "Grand Hotel" og har 5 stjerner, men heller ikke afskrækkende dyrt, især når man er vandt til danske priser.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    Det lyder ret spændende for som @jakobv84 nævner er Avios prisen ret fornuftig. Så det kunne være et af de bedre steder at bruge Avios :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nå sad og overvejede den her men kan se der er kommet ny redemption chart som gør det mindre attraktivt omend 35.000 avios per nat for et hotelværelse til 2.000,- er godt nok ikke håbløst men heller ikke det man drømmer om jo (eksempel er Anthelia på Tenerife i oktober som er Premium Gold og B&B)

    upload_2018-1-1_21-24-31.png
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side