Icelandair - Saga Club

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 21/2/14.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,860
    Point:
    113
    Icelandair giver tredobbelte point for tiden.

    icelandair.JPG
     
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Nogen der har prøvet at bruge der bonusprogram og kan fortælle lidt om det?
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Ville hellere ønske at de kom med i en eller anden brugbar alliance mht. bonuspoint. Har ofte overvejet at bruge dem til USA, men det er også altid endt med at jeg vælger noget andet pga. at jeg aldrig ville få point nok til at bruge det til noget hos dem.

    Senest har vi overvejet dem til BOS her til sommer, men også her falder de på et bonusprogram jeg ikke kan få noget ud af. De har ellers ganske gode bag allowance på 2x23 kg på economy (som ville passe os godt), men med Eurobonus Gold, så får jeg alligevel den bagage med jeg skal bruge med andre alternativer, der også hjælper mig med at få samme status næste optjeningsperiode.

    Forstår ikke at de ikke laver et samarbejde med et par af de store bonusprogrammer, så man kan bruge pointene til noget.
     
  4. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    SAGA har nogle gode guld fordele, opgradering ikke ved overbooking (hvilket de ikke gør) men hvis der er plads oppe foran, derudover et par upgrade vouchers + 2 gratis nætter på Radisson!! Det er et meget personligt selskab (kun 2000 mwdarbejdere all inkl.) og der er ikke nogen "standard måde" at gøre tingene på. De har samarbejde med Finnair, hvilket giver sammenlagt fine muligheder for både at komme øst og vest på. Da jeg sandsynligvis får en del aktivitet "over there" i de kommende 12 måneder, sendte jeg en forespørgsel på om de ville matche et EBD medlemskab med GULD, i stedet for et standardsvar blev jeg kontaktet af deres salgsafdeling der spurgte lidt ind til mine rejsemønstre, og uden de store "dikkedarer" mente de der ville være god mening i at "kaste et guldkort efter mig" , og lade MIG teste Iceland Air, og lade DEM teste mig som kunde i et år, se DET er noget der taler til mit gamle sælger hjerte, ikke så mange standard løsninger, men en dialog hvor jeg rent faktisk føler mig velkommen som ny FF kunde...... Når/hvis vores USA satsning skal skydes i gang, er jeg MEGET fristet til at flytte min forretning (i forvejen har SAS jo foræret mig et topmedlemskab hos Finnair til at dække den del af forretningen :)
    Og JA icelandair har ikke jordens mest moderne flåde etc. men når jeg læsre anmeldelsen af SAS plus til USA andet sted på Bonusfeber i dag, kan det så næsten "blive værre"???

    Happy flying til jer alle.

    PS: Hvis i er interesseret i en anmeldelse af Emirates Y,J & F skal i bare sige til, føler næsten jeg kan flytte min folkeregister adresse til deres metal :)
     
    Kristian, Flemming Poulsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hej Schwert,

    Lyder godt med status match på Icelandair. Personligt har det program (og flyselskab) sjældent været attraktivt for mig - netop pga deres lidt kedelige bonusprogram, men det var måske værd at overveje igen.

    Vi vil MEGET gerne have anmeldelser af både Emirates, icelandair og alt andet du måtte have lyst til. Så kom du bare igang. Har du spørgsmål, så bare kontakt mig. Hvis du også har billeder til, så vil det også være attraktivt for os at få dem på forsiden af Bonusfeber.dk - uden billeder passer de bedst her i forum.

    Du kan fange mig på [email protected] hvis du har spørgsmål eller andet
     

Del denne side