ICN-AKL

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af tbh, 13/12/16.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Måske er det for tidligt at spekulere, men noget overspringshandling skal jeg jo have for eksamens læsning...
    Så fremt det lykkedes med AZ billetten, skal jeg ca. d. 6/6-17 fra ICN til AKL, men hvordan?

    Jeg havde først en idé om at flyve til HKG for ~1000DKK med Thai i economy, for så at flyve TG F HKG-BKK-SYD og NZ C SYD-AKL for 40.000 united miles.
    Det er så sidenhen gået op for mig at det måske ikke er muligt efter uniteds nye regler, da det det skal prissættes som en multicity billet, hvis det ikke kan findes online... Og så koster det 70.000. Det skal nok forsøges alligevel, men da det ikke er mine egne point er det begrænset hvor mange gange jeg kan forsøge...

    Alternativer kunne være noget i business for også 40.000 point, men ud af ICN så jeg sparer de 1.000 kr, men så ryger massagen også :{
    Jeg kunne også gå helt ned til NZ Y der pt koster 3.200DKK via NRT, men så er det bare ikke den luksus tur det skulle være.
    Ellers kunne jeg tilkøbe en billet i hver ende, også til ca. 1.000, så det kun var HKG-BKK-SYD i TG F... Men så koster det næsten det samme i ekstra billetter som bare at købe en envejs billet i Y...

    Nogle gode bud, eller folk der kender godt til uniteds nye award regler? Jeg synes deres booking engine er lidt tarvelig, den vil f.eks. gerne route SIN-HKG-BKK-SYD med UA Y og TG F, BKK-SYD-AKL og BKK-AKL-SYD.
     
    isolCBflyer og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Vinz

    Vinz Medlem

    Beskeder:
    27
    "Synes godt om" modtaget:
    85
    Point:
    13
    Jeg her set at HKG-AKL er tilgangelig via Lifemiles til 50,000 miles i First til BKK og så Business til AKL (routing på billed).

    Lifemiles har lige nu et stort udsælg (her med extra bonus), så det kunne være ret billigt.
     

    Attached Files:

    Senest redigeret: 13/12/16
    Henry, tbh og Kristian "Synes godt om dette"
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Tak for tippet, det er den routing jeg gerne vil have, dog med andre afgange således der også er F på BKK-SYD.
    Jeg havde håbet at klare den igennem united da jeg kunne få pointene for en "tjeneste" i stedet for at købe dem, samt gratis afbestilling med status.
    Hvis jeg ender med at købe en billet virker det faktisk rigtig fornuftigt, $792

    edit:
    First på begge segmenter er muligt dagen efter med lifemiles, kom ind i kampen, united!
     
    Senest redigeret: 13/12/16
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Vinz

    Vinz Medlem

    Beskeder:
    27
    "Synes godt om" modtaget:
    85
    Point:
    13
    Undskyld at skrive igen, men jeg har fundet et bedre mulighed. Også med Lifemiles, til kun 40,000 miles (4,400 DKK til at købe dem lige nu) fra TSA (Taipeh). Routing er med ANA i Dreamlineren. Routing på billedet attached. :)

    EDIT: Vores bidrage har lige crossed - du kan selvfølgeglig også checke hvis United tilbuder det her routing
     

    Attached Files:

    tbh, Kristian og Henry "Synes godt om dette"
  5. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Hvis du vælger at købe en regulær billet hos NZ, kan du jo evt smide et bud ind på deres PLUSGRADE i håb om en opgradering+point.
    Spændende at følge hvad dit valg ender med :):)
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Tak! Jeg er kun glad for inspiration og gode idéer, var slet ikke klar over at lifemiles var så konkurrencedygtigt i dette område, så der er lidt mere at arbejde med!

    First world problem, har allerede været på en ANA dreamliner :p
     
    Henry, clager, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side