IHG Sommer 2015 Promo: Share Forever Summer

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jakobv84, 17/4/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så er der åbnet for IHG's "Share Forever" Sommer promo for 2015. Registrering kan ske her: http://shareforever.ihg.com/

    Bemærk at iflg. T&C gælder det kun for folk i Nordamerika...........

     
    Senest redigeret: 21/4/15
    Flemming Poulsen, Nicki Lolk Sørensen og Kristian "Synes godt om dette"
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,792
    Point:
    113
    Det lyder lidt amerikansk med Coke Rewards. Er du sikker på at det også gælder danskere?
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ændre din adresse på din konto til USA hvis det er...?
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Denne kampagne kræver amerikansk eller canadisk adresse...
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så er der åbnet for registrering og mine goals er nedenfor. Selvom 15 nætter er fristende med 67.000 bonus points (1.000 + 4.000 + 4.000 + 8.000 + 50.0000) så er det nok tvivlsomt om jeg når det. 3 nætter for blot 5.000 ekstra points er ikke det helt store, så kunne det da godt være interessant at jagte hvis ikke en af de andre kæder kommer med noget bedre.
    upload_2015-4-21_16-58-1.png
     
    Senest redigeret: 21/4/15
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Mit goal er identisk med dit.
     
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jagter du så 15 nætter eller hva tænker du?
     
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg har ikke besluttet mig endnu.

    Jeg har i øvrigt et hængeparti i Set Your Sights. Jeg mangler et par stays, og har dem sådan set planlagt, men de skal bookes med App'en, og jeg har prøvet på 5-6 forskellige devices nu (iPhone's, Android, Windows Phone, Windows 8 App), og får forskellige fejlmeldinger til allersidst i bookingen. Jeg ringede så til IHG i går, og havde en laaaang snak med dem. Han lovede at kigge på det, og ringe tilbage. Havde faktisk et missed call tidligere i dag, fra et mystisk nummer. Måske det var dem...?
     
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja det skal lige væk først så. Mit krævede gudskelov kun at jeg downloadede app'en; ikke at jeg bookede med den.

    Jeg venter nok også på hvad de andre kæder kommer med... 15 nætter er alligevel en del.
     
  10. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Jeg har også fået den samme goals. Jeg har en 3 ugers usa tur. Det kunne være jeg skulle satse på det her i stedet opnå guld hos Hilton.
     
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nå lader ikke til hverken SPG, Marriott eller Hilton lancerer en sommer promo i år. Jeg har siddet og talt lidt og tror 15 nætter bliver svært at nå for mig inden 7. sep; 8 er nok desværre mere realistisk (2x mandag-fredag). Og 9.000 points for at nå 8 nætter er jo ikke alverden. Så tror måske jeg bare booker SPG her henover sommeren og arbejder på at opretholde min SPG Gold status. Baaahhhh.
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  12. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg har ikke planlagt særligt mange hotelnætter henover sommeren. Jeg tager godt nok på en længere Balkan-tour snart, men regner med at holde mig til små, billige pensionater og hoteller, måske afvekslet med et kædehotel i Beograd eller lignende steder. Så er jeg i DK det meste af juli og begyndelsen af august... og så er den sommer jo næsten ovre...
    Så jeg skipper nok også disse kampagner. Dvs, jeg skal nok signe up, men mest for at de skal skrue deres forventninger ned til næste kampagne (de lader til at sætte målene ud fra en algoritme, der baserer sig på tidligere stays).
     

Del denne side