IHG Sommer 2016 promo: Share Forever

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jakobv84, 12/4/16.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Senest redigeret: 12/4/16
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Øv bøv, jeg havde ellers håbet på en IHG promotion og nogle point for at have nogle stays da Hilton er for begrænset og dyrt i f.eks. JNB & HKG. Nå, men så kan det da være jeg kan spare lidt penge i stedet :)
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Var du ikke eligible?
     
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nej, desværre! Der står også kun at man skal have legal address i The Americas. Og de tjekkede det da jeg prøvede.

    Jeg har heller ikke lyst til at prøve at skifte adresse, slet ikke når jeg tænker tilbage på de historier der var inden for de sidste par år med folk der mistede deres konto grundet at have tilmeldt sig for mange targetede (ikke til dem) promotions, brugt samme kredit kort til forskellige konti osv....
     
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Væsentligt færre point til mig, men dette bliver vist hvad jeg får af promotions denne sommer:

    Noget mindre end de 30.000 for 3 nætter i vinters, men fint hvis jeg alligevel skulle komme forbi et IHG hotel :)
     
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Så er der alligevel godt nydt til os uden US addresse (01JUN-31AUG): http://www.ihg.com/content/us/en/offers/mb2accelerate2016/
    Jeg tror muligvis man ikke kan registrere sig hvis man har registreret til shareforever (læste kun lige 2 kommentarer på FT)
    IHG.png
    Igen ret generøst til mig. 55.000 point for 5 nætter (1 i juni, 2 stays, 1 bonus package) + de 1.500 point for den email jeg nævnte ovenfor.
    Tror der er en rimelig chance for at det kan lade sig gøre :)
     
    asf og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  7. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,845
    Point:
    113
    Tak for den!

    For mig er der hele 97400 point på spil, men der skal så også 16 nætter over fire weekender i tre lande til.

    Jeg ville dog ønske, at de opdaterede prompte efter en overnatning. Hvor svært kan det være?

    I den netop afsluttede kampagne kunne jeg slet ikke holde øje med fremgangen, og jeg kunne sagtens have fundet på at købe en overnatning eller to mere, hvis der var point at hente.
     

Del denne side