Hej alle, Jeg ville lige høre om der var opbakning til en InsideFlyer Julefrokost i år. Konceptet bliver delbetaling, således at InsideFlyer betaler for en del af del og deltagerne betaler for en anden del. Skriv gerne på om det er interessant og i så fald - hvilket jeg håber - så sætter jeg en afstemning op med datoer God Søndag derude
God ide - jeg foreslår en aften i starten af uge 51 ellers kunne vi jo også mødes en gang i løbet af uge 52 som vi har gjort de sidste par år.
Det lyder hyggeligt! Jeg er bortrejst i uge 49, så lad os endelig få nogle datoer på bordet, så vi kan låse os fast på en aften
Jeg tænker at det er "et sted i byen" og med byen mener jeg et sted københavn. Det hele kommer også an på hvor mange der ender med at tilmelde sig.
God reaktion allerede så det tegner godt.... Jeg kan allerede nu sige at vi er lidt presset på tiden og at vi helt sikkert ikke finder en aften alle kan deltage. Sådan er juleperioden desværre - alt for mange ting man skal til
Cool initiativ – snart længe siden der har været noget. Jeg deltager gerne, hvis jeg kan få det til at passe ind i kalenderen
Der kommer en "doodle" her i en forum tråd. Der kan du vælge imellem nogle datoer og så ser vi hvordan det udvikler sig. I første omgang skulle jeg se hvor stor tilslutning der var for dette arrangement