Inspirationstur

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Simon Toft, 6/7/14.

  1. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Som nogen af jer er bekendte med, så spiller og laver jeg musik i den elektronisk ende og giver koncerter i ind og udland. Men engang i mellem er det svært at få inspiration og derfor har jeg snakket med min makker om at lave nogle inspirationsture til udlandet. Nu kommer så spørgsmålet og grunden til denne tråd.

    Rejsen skal primært foregå torsdag til søndag eller fredag til søndag og skal være nogenlunde billigt. Men eftersom vi begge har rejst en del er det svært at komme på et sted og sige, der tager vi hen. Vi har kigget lidt på Riga, Zurich, Polen og nogle andre øst-lande, men det kunne være at rejse folket herinde måske havde en god destination i fx Italien som ikke var så kendt, Portugal, Brugge eller hvad man nu har af ideer. Vi er åben for det hele og gerne i Europa.

    Håber på svar fra jer. Tak! :)
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Som du selv skriver kunne Riga være en mulighed. Har selv haft nogle gode weekendture til Tallinn, Prag, Krakow, Zagreb etc. Ellers er Berlin vel ret langt fremme mht elektronisk musik også - og det er ihvertfald både billigt og let at rejse dertil.

    Andre forslag: Amsterdam, Bruxelles, London.
     

Del denne side