Internationale hotelkæder i KBH

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Monty J, 23/4/14.

  1. Monty J

    Monty J Nyt medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    17
    Point:
    3
    Jeg overnatter meget i KBH og ønsker at optjene bonus point jeg kan bruge til ophold i udlandet. Hvilke alternative internationale hotelkæder er der til Radisson i KBH?
     
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nu bor jeg i København, så har ikke brug for at sove på hotel, men der er vel Mariott nede havnen og så er der Scandic, som vel er "Semi international" samt Hilton ude i lufthavnen.. - andre kæder er der vel ikke!
     
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Crowne Plaza i Ørestaden, Sankt Petri m.fl. er medlem af Choice, og så er der vel en håndfuld BestWestern-hoteller.
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Der er også Hilton i lufthavnen som er en god mulighed og deres hoteller i verden giver nogle rigtig fede stede at få bonusnætter.
     
  5. Maria Nielsen

    Maria Nielsen Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    14
    Point:
    3
    Scandic.. der er flere gode og de har generel høj standard
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Denne besked er faktisk skrevet fra Scandic i Silkeborg og det er et godt hotel syntes jeg. God mad, dejlig seng og pæne værelser. De har også lige opkøbt Rica, så det er gode muligheder for optjening i Norden. Får du dog det hele betalt af firmaet ville jeg nok vælge Raddisson.
     
  7. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Jeg tror det oprindelige spørgsmål gik på hvilke hotelkæder/bonusprogrammer der både har mulighed for at optjene point i Kbh. og tilbyder mere eksotiske muligheder for at bruge point på ferier. Og jeg må indrømme jeg ikke lige kan komme i tanke om nogen Scandic/Rica hoteller hvor jeg vil byde familien at tage en uges ferie (Scandic point er super til en enkelt overnatning når man er på langtur, men deres strand resorts halter lidt) ...

    Ud over Marriott og Hilton (som er lige lovlig dyre til de fleste firmaers rejsepolitiker), er de bedste bud Crowne Plaza eller RadissonBlu/ParkInn. Man bør også overveje om man har overnatninger nok til at optjene status og hvor man i så fald kan få de fedeste "frynsegoder" på ferier (opgradering, club lounge, sen/tidlig check-in&ud ...).

    (Det var en helt anden snak da Scandic var med i Hiltons HHonors, eller da Starwood var i Kbh ....)
     
    Flemming Poulsen og jefi99 "Synes godt om" dette.
  8. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    @Rune - du har så evigt ret, før Scandic forlod HH gjorde jeg "næsten alt" for at bo på Scandic, ikke pga af Scandic, men de fantastiske muligheder der var for at udtage bonus nætter - bliver helt nostalgisk - når jeg tænker på de gratis overnatninger vi har haft (primært i USA) bl.a. San Francisco, New York og ikke mindst en uge på resort på Key West. Ak ja - those where the good old days!! (lyder jeg som min gamle far nu??)
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg stiller mig også op i rækken der savner en god DK mulighed (eller faktisk i Norden i det hele taget) på at optjene HH point.
     

Del denne side