iPhone 6S :) HKK

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Jannik, 9/9/15.

  1. Jannik

    Jannik Medlem

    Beskeder:
    61
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    18
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Du kommer til at stå i kø sammen med hundredevis af kinesere, der hver især gør det for enten umiddelbart at sælge den udenfor butikken, til en af de mange opkøbere, der giver et par hundrede kroner mere, eller de smugler dem til mainland China, hvor de får lidt mere...

    Men ja, den vil virke med dansk sim-kort.
     
  3. Jannik

    Jannik Medlem

    Beskeder:
    61
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    18
    @jefi99

    Thanks men det er først efter uge 43 jeg rammer HKK, der har det vel "lagt" sig lidt.?
     
  4. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Det vil jeg langt fra føle mig sikker på.
     
    Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Jeg var i New York sidst. Der var køer ude foran alle butikkerne, der solgte Apple, der snoede sig adskillige gader. Køerne bestod kun af kinesere. Meget surealistisk.
     
    AMJ "Synes godt om" dette.
  6. Kasper Holm

    Kasper Holm Nyt medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Jannik,

    Min nuværende iPhone6 er købt i Apple butikken i Central. Hvis du vil undgå køen opretter du dig bare som Corporate Client hos en af salgsfolkene i butikken og så kan du få dem til trods for limitations etc.

    Tror desværre ikke de kan klare pre-release sale når jeg er der næste uge...... :(:(:(:(
     
    jefi99 og PeterA "Synes godt om" dette.
  7. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,060
    Point:
    113
    Godt tip af Kasper

    Normalt er der restrictions på for køb af folk, der ikke kan fremvise HK-residency. Købte min gamle 5'er i Central og man kunne ikke blot gå ind og købe den fra gaden, men man skulle pre-reservere på Apples hjemmeside med sit HK-residency ID (mener det var dagen før).

    Der foregår en kæmpe handel med telefoner både som føres til mainland China, men også i Mongkok, hvor du kan se at der kommer folk og sælger deres nye iPhones til forretningen og så bliver de solgt videre til dagskurs. Således kunne jeg se flere komme ind og få cash i hånden og se, hvordan salgsprisen lå 300-400 HKD højere.

    Med andre ord er det ikke nemt at få fat i en ny iPhone. Du skal ikke være bekymret for kompatibilitet. De er fuldt unlocked og mener den nye 6s er samme version i både Asien og Europa. De understøtter i hvert fald alle relevante frekvensbånd.

    Iøvrigt hedder Hong Kongs lufthavn HKG ;)

    Hilsen fra flyet på vej til Tokyo Haneda.
     
    clager "Synes godt om" dette.

Del denne side