Køb Gold status til Le Club Accorhotels for €90

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Christian Løn, 7/8/14.

  1. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg har i et par år været Silver medlem af Le Club Accorhotels, men er aldrig nået op på Gold. Efter lidt tid på google har jeg nu funder frem til en måde hvorpå man kan købe Gold status for €90.

    Ved køb af et Ibis business card for €90, bliver man automatisk opgraderet til Le Club Accorhotels Gold status uanset om du er har Classic eller Silver status

    http://www.ibis.com/gb/ibis-business/index.shtml

    Ibis Business card giver enkelte fordele, som 10% discount og ikke lidt andet, så det er helt klar Gold status Le Club Accorhotels, der er interessant ved dette kort.
     
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Jeg har i et par omgange haft Platinum-status hos Accor, og statusmæssigt er det i praksis kun anerkendt hos Pullman, Sofitel og MGallery. Jeg ville aldrig betale for status, med mindre jeg havde en hel række nætter booket hos en af nævnte kæder. Når det er sagt, så har jeg fået sublim service på Pullman Bangkok King Power, inklusiv upgrades og gaver.
    På Novotel og Mercure i fx Frankrig har de fnyset af mit kort, når jeg har spurgt om muligheden for et bedre værelse.

    De officielle benefits: http://www.accorhotels.com/gb/leclub/benefits/cards.shtml
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,614
    "Synes godt om" modtaget:
    26,712
    Point:
    113
    Jeg ville gerne betale for status - blot det er de rigtige kæder og prisen passer til det. Så fx. Hilton eller Hyatt om man rejser meget i USA kunne være noget hvor det kan betale sig - men ikke kæder som Accor.
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Har været Platinum hos Accor tidligere (via et eller andet fusk-trick) - og har fået zip, nada, nothing ud af det de få gange vi har boet der.

    I min verden et af de absolut dårligste steder at have status - det er lige før jeg synes Best Western er bedre ;)
     
    Henrik Olsen, tbh, Simon Toft og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    @Flemming Poulsen - fuskere bliver fusket :D:D:D:D
     
    jefi99 og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg har nu fået Guld til Le Club Accor og skal i dag se hvor meget jeg får ud af det på Novotel London West - jeg har på forhånd skrevet en mail til hotellet om at jeg er guld og gerne vil opgraderes, men da jeg allerede har booket et premium executive værelse, oplyser de mig at jeg kun kan blive opgraderet til et at hotellets suites, hvis em af disse er ledig:) fortsættelse følger...
     
    Schwert, Henrik Olsen, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Det virkede så at være lidt flabet og maile og spørge om opgradering før ankomst. Dette resulterede i en opgradering til en suite:) det var en god oplevelse, så det kommer lige en anmeldelse og billeder af Novotel London West senere:)
     
    Schwert og jefi99 "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,614
    "Synes godt om" modtaget:
    26,712
    Point:
    113
    Super - tillykke med det og at det virkede :)
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.

Del denne side