Køb point med rabat hos Starwood

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 13/12/13.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Der er indtil 31. januar op til 25% rabat på at købe Starpoint hos Starwood:

    https://buy.points.com/PointsPartnerFrames/partners/spg/container.html?&product=buy

    Om det er en god deal er der lidt delte meninger om. De beregner jeg har set på det er at det i enkelte tilfælde kan betale sig at købe disse point og bruge til betaling i en kombination af cash+point. Men i mange andre tilfælde kan det ikke betale sig.

    Regn selv værdien af point ud for det hotel du overvejer at booke inden du køber.

    Ikke verdens bedste deal, men måske nogle kunne være heldige at det kunne betale sig for dem.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Fnate

    Fnate Nyt medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    8
    Point:
    3
    Folkens... Kopierer min egen post herfra:

    Da har Starwood inntil 25% rabatt på kjøp av points: https://buy.points.com/PointsPartne...?language=EN&product=BUY&IM=SPG_HP_Q42013_ENG

    Det kan høres teit ut, men det er et par grunner til at det kan være en god deal, og i mine øyne har det mye med overføring til airline miles å gjøre. SPG tilbyr 5000 poeng i bonus for hver bolk av 20000 poeng du overfører. Så flytter du f.eks 20000 SPG poeng til Eurobonus, så får du 25000 Eurobonus poeng.

    Hvorfor gjøre dette? Vel, det kan f.eks hende at du mangler noen Eurobonuspoeng for å benytte CT på å ta med jomfrua til Tokyo. Eller kanskje du mangler noen poeng på å fly Lufthansa First til Seattle. Eurobonus, Executive Club og de fleste andre har jo maks grenser for hvor mange poeng du kan kjøpe pr. år. En overføring fra SPG faller ikke inn under dette.

    Kanskje har du en del poeng allerede også, og da er det bare å toppe opp kontoen.

    Merk at det kan ta litt tid. Med Executive Club tok det ca 3 uker tidligere i høst.

    Hva koster det å kjøpe 20000 Starpoints? Akkurat nå koster det USD525 (ca 3200,- NOK)

    Happy flighting!
     
    Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side