kan man bruge fast track til guld igen og igen på Hilton

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af larsroug, 25/4/17.

  1. larsroug

    larsroug Medlem

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    61
    Point:
    18
    sidste år læste jeg om fast track til guld på Hilton ved, at melde mig på via de her sider som egentlig er beregnet til større firmaers medarbejdere. Det har jeg sidste år og i år nydt godt af, at være guld, men dels har jeg kun i år kun haft fire ophold indtil videre, et femte skulle have være på CPH som så blev til Clarion. spørgsmålet er så overhovedet om jeg i år kan nå at have tyve ophold igen pt er jeg kun 1/4 fra guld fortsættelse. så spørgsmålet er om man igen og igen hver andet år kan melde sig til de her fast track til guld tilbud.


    [​IMG]
     
    Senest redigeret: 25/4/17
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Man kan jo komme til at oprette en ny hilton konto hvis man ikke har dybe følelser over sit medlemsnummer og har brugt sine points...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Gad vide om man kan matche sin best western diamant til hilton diamant igen hvis det er en ny hilton konto! :p
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Hvad menes med fast track til Hilton?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
  6. RasmusP

    RasmusP Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    205
    Point:
    33
    De her fasttracks er vist en engangsting, medmindre man opretter en ny konto. Efterfølgende kan man merge sine accounts på hilton hjemmesiden. Ved dog ikke om de, så lukker ens konto efterfølgende som brud på terms eller om systemet ikke opfanger noget.

    Dog var Hilton ude og lukke en masse konti sidste år, som var blevet matchet til Diamond, da de mente en del havde snydt med deres beviser for status hos andre kæder.

    Hilton laver ikke direkte status matches mere, kun fasttrack offers.

    Ærgerligt at alle amerikanerne kan få status gennem kreditkort og vi er nødt til at tilbringe 20 ophold eller 40 nætter for at få gratis morgenmad og værelsesopgradering.
     
    Henry og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  7. Handberg

    Handberg Medlem

    Beskeder:
    24
    "Synes godt om" modtaget:
    70
    Point:
    13
    Jeg har brugt fast track 2 år i streg uden problemer.
    Havde ikke så mange point på kontoen, og tænkte at worst case bliver min konto lukket og jeg kan oprette en ny.
     
    RasmusP, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"

Del denne side