Kender du andre med "Bonusfeber"

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 3/12/13.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hej venner....

    Allerførst lad mig takke for den fine opbakning vi har fået her efter opstarten af Bonusfeber.dk - dejligt med så meget positiv feedback, der helt sikkert bekræfter behovet for sådan en side.

    Vi arbejder hårdt på at få en masse spændende ting klar til jer i den nærmeste fremtid - både her på siden - men også ude i den "virkelige verden"... Så stay tuned - der er en masse "goodies" på vej :)

    Vi er p.t. i den spæde opstart og vi har store planer for Bonusfeber.dk - bl.a. skulle vi gerne være mange flere her på forum, der kan hjælpe hinanden med tips og tricks til rejser og bonusoptjening.

    Vi ved godt at denne fokus på bonuspoint er forholdsvis ny i Danmark - ihvertfald i den brede befolkning og mange skal lige "knække nøden" og få øjnene op for hvor meget nytte man egentligt kan drage af at bruge lidt tid på bonusverdenen. Men vi oplever dog også at når man først er introduceret for det, så hænger de allerfleste ved og er smittet med "bonusfeber" for life.

    Derfor vil vi gerne opfordre jer alle til at invitere jeres venner, kolleger, familiemedlemmer osv. med indenfor her hos os. Vi vil meget gerne være endnu flere medlemmer, som i sagens natur betyder at alle får mere ud af det, hvis der er flere til at hjælpe og komme med tips.

    Vi lover til gengæld at tage godt imod alle, så de føler sig velkomne :)

    Desuden lover vi at tage arbejdstøjet på og komme med en masse spændende artikler, der kan gøre det lettere for alle at forstå bonusverdenen - og ikke mindst at tilbyde en masse spændende arrangementer i fremtiden, så vi alle kan få nogle gode oplevelser - og jeg er sikker på der også kan bygges mange gode venskaber ude i den virkelige verden igennem denne side.

    Så min opfordring til jer alle er at invitere jeres kolleger, venner og familie til at deltage her.

    Tak for forhånd :)
     

Del denne side