KLM boojingklasse?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af john christensen, 10/2/16.

  1. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Måske trænger jeg til briller men jeg kan simpelthen ikke finde info om bookingklasse når jeg kigger billetter på KLM. Jeg vil gerne opgradere til biz fra eco med point men ikke alle billetklasser tillader det jo.. anyone?
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Du skal relativt langt i processen, så når du er i step 2 (Make the most of your journey) så vælger du under "Ticket Conditions", "More Conditions" og i bunden af pop-up vinduet kan du så se "Travel Class".
     
  3. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Tak @jakobv84 så fandt jeg det. Det er ikke fordi de ligefrem reklamerer med det!
    Hmm har skrevet til KLM Ang. Hvor mange point jeg skal bruge på min uprade. De er vendt tilbage med hvilke billetter jeg skal have for at kunne gør det. Det er billetter i enten U el. H hvor de så har opliste priser og afgange. Men når jeg går på KLM og finder samme afgange er der ingen i den klasse. Er det mon specielle klasser man kun kan købe via KLM tlf.? De ber mig ringe til kundeservice for at bestille.
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvis de ikke umiddelbart dukker op på websitet hvis du vælger en anden billet type (f.eks. economy flexible) så skal du ringe til dem for at købe. Du kan bruge http://matrix.itasoftware.com/ til at finde prisen på forhånd, men jeg ville nok bare gribe knoglen og finde ud af det hvis jeg var dig...
     
    john christensen "Synes godt om" dette.

Del denne side