Kreditnummertyveri hos Hilton

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 25/11/15.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,837
    Point:
    113
    Mere info her: http://www.version2.dk/artikel/kred...kere-nu-beklager-hilton-dybt-malware-angrebet

    Og her er pressemeddelelsen: http://news.hiltonworldwide.com/index.cfm/misc/guestupdate/hilton-worldwide-guest-update

    November 24, 2015

    Message to Our Valued Customers,

    On behalf of Hilton Worldwide, we sincerely regret any inconvenience related to our recent announcement that we identified and eradicated unauthorized malware that targeted payment card information in some point-of-sale systems at our hotels. You have my personal assurance that we take this matter very seriously, and we immediately launched an investigation and further strengthened our systems. However, as a precautionary measure, some of you may wish to review payment card statements during certain time periods.

    You may want to review and monitor your payment card statements if you used a payment card at a Hilton Worldwide hotel over a seventeen-week period, from November 18 to December 5, 2014 or April 21 to July 27, 2015. If you notice any irregular activity on your cards, please contact your financial institution directly for additional support.

    We have worked with third-party forensics experts, law enforcement and payment card companies to conduct a thorough investigation. As a result of this investigation, we have determined that the payment card information may have included cardholder names, payment card numbers, security codes and expiration dates, but no addresses or personal identification numbers (PINs).

    Please refer to these Frequently Asked Questions for additional information, and click here (beginning noon CST, Nov. 25, 2015) for complimentary one-year credit monitoring that we are offering. We deeply appreciate your understanding as we work to protect your payment card information.

    Sincerely,

    Jim Holthouser
    Executive Vice President, Global Brands
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jeg har fået tilsendt et nyt Diners Club - de sagde det var pga kortnummeret var blevet blottet, men specificerede ikke hvorfor.. Det kan meget vel være Hilton ;)
     
    *flyer "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Avs - den er ikke god :-(

    Det viser bare hvor aggressive de er når det kommer til credit cards.

    Kigger lige på kontoen en ekstra gang tror jeg :)
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Altså, jeg havde efter min tur i Dubai "fraud" på mit kort som Nordea ringede om og spærrede, så det BS med de datoer de nævner i deres brev passer ikke, det er større end som så...
     

Del denne side