LAN flyet CPH-EWR

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af lionshield, 30/11/15.

  1. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Nogen som ved hvor længe det gamle LAN fly skal service CPH-EWR på aften afgangen.

    Synes umiddelbart prisen for eftermiddagsafgangen med nyt fly er lidt for meget (800 pr vej)
     
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    er det ikke Privatair der flyver aftenafgangen mere imellem CPH-EWR?
     
  3. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    nej, privatair flyver aftenafgangen til Boston.

    Skal faktisk til bryllup i Boston, men det er umiddelbart 1800 / person billigere til New York end Boston. Tænker så at flyve indenrigs eller leje bil.
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Boston starter først til foråret. SK901/902 flyves lige nu med PrivatAirs 737 indtil den indsættes på Boston ruten. Fra nytår omkonfigureres flyet, så der er 20 Biz sæder og resten Go. Indtil da er det Business only.

    Hvilket individ som skal flyve SK901/902 fra foråret tør jeg ikke sige, men det er vel ikke umuligt at en del bliver med LAN maskinen.
     
    THammer "Synes godt om" dette.
  5. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Det er i maj 2016 og det ser ud på sas.dk at det er LAN flyet til EWR samt privatflyet til Boston som du skriver.

    På ingen af de 2 afgange i maj kan man booke Plus.
     
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ok, lidt svært at vide det var i maj, troede du mente omkring nu :D
     
    Ali Taran, Peter F. og THammer "Synes godt om dette"
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Så passer det nok meget godt med LAN flyet. Det skal dog få Plus stole installeret næste år. Nogen præcis dato kender jeg dog ikke for det.

    Når det er sagt, så synes jeg nu ikke det fly er så galt som dets rygte. Har fløjet det en del til ORD har ikke oplevet nogle problemer. Ikke ny kabine nej, men bedre end gammel kabine...
     
  8. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Rart at høre. Læste dog IF artiklen om "den grimme ælling" som man for alt i verden helst skal undgå...
     
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Der er lidt begrænset udvalg af film og nogle rapporter på IFE m.v. som ikke virker. Har dog aldrig selv oplevet det. Siddekomforten er bedre end gammel kabine. Og hvis der kun er Go, så kan man måske med lidt held på sæder i den forreste del, hvor der er lidt bedre benplads (de øgede sædeafstanden for at bruge det som Plus, men sæderne er de samme som Go)
     
  10. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Når jeg prøver at booke kan jeg desværre kun vælge sæder fra række 30 og bagud.
     
  11. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Mærkeligt at de har blocket de sæder når de ikke sælger Plus på den.... Nå men er der ikke Plus, så kan det måske lade sig gøre ved check-in eller i gaten...
     
  12. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Skal man mest stole på sædereservationen på Sas.dk eller Seatguru.

    På sas kan jeg vælge række 30-55. Række 39 eksisterer ikke og række 38 er blank også uden sæder i siderne.

    På Seatguru eksisterer række 30 ikke i siderne og der er nødudgang foran 31.
    Ellers findes alle rækker 31-46 - altså færre end på sas.dk

    Derudover siger Expertflyer at række 31 er exitrow hvilket ikke kan se snogle af de andre steder...
     
    Senest redigeret: 1/12/15
  13. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Derudover er det underligt på Optiontown kan jeg vælge upgrade til plus for Eur 223 og EUR 484 til Biz, selvom Plus ikke er på dette fly
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  14. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    I og med, at RKP skal have Plus-sæder, så kan det jo være, at de er klar til den tid.
     
    Peter F. "Synes godt om" dette.
  15. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hvis du får Plus og der er ledige sæder på Biz, så bliver Plus pax seated i Biz. Ingen garanti, men en fin deal når det lykkes. Har selv haft heldet med mig en gang med det ;)

    Upgrade sker først i gate. Mener også der gives kompensation til pax i Plus hvis de klager.
     
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113

    Jeg fløj med flyet hjem fra Chicago i går i SAS Go og vil bestemt ikke give den dårligere karakter end de andre fly med gammel kabine.

    image.jpeg image.jpeg
     

Del denne side