lige en billeje spørgsmål om bonuspoint i sas og andre

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af larsroug, 2/5/18.

  1. larsroug

    larsroug Medlem

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    61
    Point:
    18
    lige en billeje spørgsmål:
    de næste par dage vil jeg leje bil herhjemme, egentlig ligegyldigt hvor men mere om point optjening. Pt synes jeg at SAS går meget langsomt med at få ekstra point ud over basis pointen.

    jeg har så kigget på at Marriot giver 5000 point med en 35% rabat til Hertz. http://offer.hertz.com/offers/index.jsp?targetPage=MR_Welcome.jsp

    Betyder det at jeg så ikke kan få sas gold behandling hos Hertz hvis jeg benytter mig af det tilbud. jeg tor det er 50 kr mindre end mit normale tilbud jeg får via et andet tilbud jeg har. tidligere har jeg kun haft registeret mit sas kort inde hos Hertz. jeg har ingen status hos Marriott, så formentlig vil jeg så heller ikke få samme behandling som hvis det var registeret som sas point optjening.

    men mit spørgsmål er lidt over i om jeg optjene på begge kontoer samtidig ved at leje en bil hos Hertz. Jeg prøvede det engang via Avis at jeg havde bestilt via en Club Carlson tilbud og fik så tilgange 500 point til SAS, men ringede ind til Club Carson og de 2000 point senere.

    er der nogle som har nogle trins og råd herom, og er 5000 point hos Marriott noget værd når jeg endnu ikke har boet hos og ingen status endnu har hos dem, eller bør jeg ombestille og få kun point hos sas og være mere sikker på en opgradering og guld service.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side