Livet i Perú: Et liv ved foden af Anddesbjergene i Lima

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Erobran, 5/8/24.

  1. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    425
    Point:
    63
    Ja jooo. Kærligheden første mig atter til Perú.

    Den 3. Juni gik turen fra Aalborg sammen med kæresten(forhåbentlig konen) imod Perú. Kæresten kom i April, til Danmark, og blev i Danmark i 3 måneder. Det var ikke planen at jeg ville følge med tilbage til Perú, men det gjorde jeg dog alligevel.

    Små 2 måneder er gået af opholdet i dag, og jeg kan forblive i Perú i en måned endnu, inden turistvisumets udløb(scanningen af passet).

    Jeg vil her give et lille indblik i livet som "Inca", i Lima ved foden af Anddesbjergene.

    Vi starter her med et vindebillede over Egholm ved Aalborg.
    Vi er ved at climbe ud af Aalborg, i retning af Girona i Spanien, med Ryanair.

    [​IMG]
     

    Attached Files:

    Erwin Lansing, Jeblin, Nielspg og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,521
    "Synes godt om" modtaget:
    13,037
    Point:
    113
    Det glæder jeg mig til at læse mere om.
     
    Thorbjoern "Synes godt om" dette.
  3. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    425
    Point:
    63
    Der gik lidt tid før næste indlæg til "vloggen". Men nu tager vi næste afsnit.

    Del 2: Jeg endte som sagt med at tage med tilbage til Perú, men vi startede lige med 2 dage i Barcelona, før vi drog videre med Avianca sydover imod Latinamerika. Desværre var den ene nat på et gulv i Girona lufthavnen, idet at der ikke var nogle tilstrækkelige overnatningsmuligheder klokken 1 om natten ved ankomst i den nordcatalanske by.

    Disse dage bød bl.a på en omgang Paella(Som kæresten på daværende tidspunkt aldrig havde smagt), en tur i El Prats FCB shop Samt en tur med Avianca: upload_2024-9-19_6-34-1.png upload_2024-9-19_6-31-39.png

    upload_2024-9-19_6-30-10.png
    Følg med senere for yderligere opdatering :)
     
    Jeblin og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side