London - Hotel?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Simon Toft, 23/4/15.

  1. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Jeg har brug for lidt hjælp og har kigget nettet igennem på div. fora m.m. for at finde et godt hotel i London som har en god beliggenhed og ikke koster det vilde for 4 overnatninger i midten af Juni måned. (17 Juni til 20 Juni).

    Er der nogle af kæderne som er at fortrække (IHG, BW, HH, Radisson osv) eller skal man ud i noget mere lokalt i London? Har kun været i England en gang og der boede jeg hos en ven som var bosat der på pågældende tidspunkt.

    Rejsen er desuden bestilt via. SAS og deres 1. mil. billetter.

    Håber at kunne få lidt BonusFeber hjælp. :)
     
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Jeg boede på et tidspunkt på Tune Hotel, som har flere hoteller i London. De er forholdsvist billige, men det er heller ikke prangende. Dog er det bedre end Cabinn herhjemme.
     
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Prøv Travelodge i London. De har et utal af prismæssigt fornuftige hoteller der er rene og pæne. Jeg boede på Liverpool Street hotellet.
    Kan se du kan få Bethnal Green i nærheden af Liverpool Street på dine datoer til ca pds 90/nat.
     
  4. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Når jeg bor i London er det typisk tæt på et kontor, hvor jeg skal have et møde, men også tæt på et tubestation. For mig giver det mening at bo et par stop fra centrum og så bo på en hotel, som er en del af en af mine foretrukne kæder, til en fornuftig pris. Jeg er stamgæst på Dtree by Hilton Ealing - det koster tit omkring £115, men på dine datoer koster det £ 135 - det er 5-10 min gang til tubestation og 10 stop fra Bond Street (ikke kun et par stop, men det taget ikke mere end 20 min).
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    En mulighed er Holiday Inn Wembley som koster 10.000 IHG points per nat -- og da 10.000 IHG points altid kan købes for 70 USD er prisen altid den samme. Om det så er centralt nok til din smag må være op til dig
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  6. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Jeg har ligesom @clager boet på Travelodge Liverpool street. Det er billigt, centralt, og faktisk pænt og velholdt. Jeg har boet der 2 gange, og begge gange har der været et utal af Danskere (det kan man så diskutere, om det er godt eller skidt) :)
     

Del denne side