Lounge i Aalborg og KBH

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Jmeier, 13/3/16.

1. Jmeier

Jmeier Aktivt medlem

Beskeder:
    67
    "Synes godt om" modtaget:
    106
    Point:
    33
    Hej :)

Jeg skal onsdag i uge 27 til Rom med SAS fra Aalborg 6.20, så har jeg mellemlanding i Kbh halvanden time. Jeg har betalt min rejse med point, jeg har optjent de sidste par år gennem alt andet end at flyve :D Så det kan lade sig gøre ;)

Jeg har en SAS plus billet, så har bestilt sæde 2A på begge fly, synes jeg er bedst. Agree?

Jeg rejser desværre ikke ret tit, og jeg har aldrig været i en lounge, så tænker da, det skal prøves :) Så til mine spg.

1: De åbner kl 5.00 i Aalborg, kan man forvente, de har sat morgenmaden frem der også?
    2: Jeg lander i og letter fra terminal 3. Kan jeg nå hen og kikke loungen i Kbh på halvanden times mellemlanding? Og er den til at finde?

Tak :)

Beaglen, Michael Wahl og Ulrik "Synes godt om dette"
  2. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    SAS Loungen i CPH kan du sagtens nå - og den er nem at finde - ligger ved udgangen til D-fingeren.

Beaglen, Jmeier og Ulrik "Synes godt om dette"
  3. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,445
    2,960
    Point:
    113
    Det kommer lidt an på hvilken maskine du skal flyve med og hvor lange dine ben er ?

Jmeier "Synes godt om" dette.
  4. Jmeier

Jmeier Aktivt medlem

Beskeder:
    67
    106
    Point:
    33
    Jeg er 160 cm i alt ;) det er flytype 321 på begge strækninger, så 2A er ved vinduet på forreste række til venstre .

5. Peter F.

Peter F. VIP medlem

Beskeder:
    595
    1,784
    Point:
    93
    Så er benpladsen faktisk ikke så god, som man skulle tro, idet man mangler plads til fødderne. På 1F er der til gengæld oceaner af plads, (men også udsigt til toilettet...:cool:).

6. Jmeier

Jmeier Aktivt medlem

Beskeder:
    67
    106
    Point:
    33
    Ok, tak :) men underligt, for når man ser på tegningen, hvor man booker sæde, ser det ud til, det er meget mere plads ved række 2 til venstre end række 1 til højre? Hvad er det, der er foran række 2 til venstre?

7. Jmeier

Jmeier Aktivt medlem

Beskeder:
    67
    106
    Point:
    33
    Ps på seatguru, ser det faktisk ud til der er mere plads på række 2 til venstre end række 1 til højre?

Attached Files:

8. Peter F.

Peter F. VIP medlem

Beskeder:
    595
    1,784
    Point:
    93
    Toilettet;), men kan godt se, at drt er lidt fortegnet.

Jmeier "Synes godt om" dette.
  9. Jmeier

Jmeier Aktivt medlem

Beskeder:
    67
    106
    Point:
    33
    Ok tak :) så folk der har erfaring med det fly ville vælge 1F frem for 2A? :)

10. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    2F el 3A f.eks. - så kan du strække benene ud under sædet foran dig. ;)

Beaglen og Jmeier "Synes godt om" dette.
  11. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,445
    2,960
    Point:
    113
    @Jmeier
    Det er noget siden at jeg har fløjet med en af deres 321'ere, men umiddelbart ville jeg nok heller ikke vælge den første række. Så 2F eller 3A kunne være et godt valg for at få vinduesplads. Nu er du antageligvis nok ikke er så udfordret med længden på benene som nogle af os andre (er selv 183 cm. høj og med nogle uproportionalt lange ben :) ), så 2A kunne sikkert også godt gå an. Men der vil nok alt i alt være lidt mere plads på 2F eller 3A.

Og ja, du kan sagtens nå loungen i Kastrup.

12. Jmeier

Jmeier Aktivt medlem

Beskeder:
    67
    106
    Point:
    33
    Tak for svar alle sammen. Jeg er dog nu mere forvirret :)

Der bliver sagt, der på 1F er "oceaner af plads". Men andre siger, det vil være bedre at tage rækken bag ved? På billeder både fra seatguru og når man booker sædet, ser det ud til, der er mere plads foran rækken med 2A end foran den med 1F. Så modstridende info ;)

Ja, og måske er det heller ikke så vigtigt, men jeg rejser bare sjældent, så når det endelig sker, må det gerne være så godt som muligt ;) Så tak for, i vil hjælpe mig med de små detaljer :)

Beaglen "Synes godt om" dette.
  13. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,445
    2,960
    Point:
    113
    Nu er tegningerne næppe målfaste så jeg ville nok ikke tillægge dem alt for megen betydning når det gælder detaljerne. Det der er med de forreste rækker er at der er en fast væg foran en, hvilket betyder at man ofte ikke vil kunne strække benene helt ud. Men igen, det kommer selvfølgelig helt an på længden af ens ben.

14. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Måske vi skulle lave en tråd - hvilke sæder passer til mine ben? :)

Beaglen, Jmeier, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Jmeier

Jmeier Aktivt medlem

Beskeder:
    67
    106
    Point:
    33
    :D det synes jeg, er en god ide!

Ulrik "Synes godt om" dette.
  16. Peter F.

Peter F. VIP medlem

Beskeder:
    595
    1,784
    Point:
    93
    Den med "oceaner af plads" er altså god nok. :) Husker tydeligt en aftentur hjem fra Malaga, hvor min kone og to næsten voksne døtre sad/stod side om side og kiggede ud af vinduerne ved 1DEF for at beundre et lysende Eiffeltårn, da vi fløj over Paris, mens jeg selv sad i 2A og sparkede fødderne ind toiletvæggen. (Så havde 3A været bedre).
    Downsiden ved 1DEF er, at man forstyrres med udsigten til toiletdøren. . .

Del denne side