Loungeadgang i IAD, ORD og EWR uden status

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af AndersBT, 26/1/15.

  1. AndersBT

    AndersBT Aktivt medlem

    Beskeder:
    57
    "Synes godt om" modtaget:
    109
    Point:
    33
    Hej Alle

    Har et par lange lay-overs (3-7 timer) i USA den kommende måned i IAD, ORD og EWR. Har pt kun EBS, hvilket ingen rettigheder giver, så vidt jeg ved.

    Hvad er jeres bud på de bedste lounges (pris vs kvalitet) hvor jeg, mod betaling, kan fordrive tiden.

    Vh

    Anders
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  4. AndersBT

    AndersBT Aktivt medlem

    Beskeder:
    57
    "Synes godt om" modtaget:
    109
    Point:
    33
    Perfekt, tak.

    Nogle erfaringer med SAS i ORD og EWR? Yelp reviews ser umiddelbare positive ud uden at være overvældende.
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Du kan også købe dig ind i United lounges -- mener det er $50. Ganske heftigt skulle jeg mene ifht min oplevelser i deres lounges. Jeg har et dags-pass i skuffen du kan erhverve for mindre end det :)
     
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    På ORD kan jeg ihvertfald ikke anbefale United Club. Absolut ikke de penge værd - så ville jeg hellere bruge $50 et andet sted i lufthavnen... Sidst jeg var der gik jeg ud i terminalen efter en halv time.
     
  7. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg har besøgt United's Club lounge i Houston og LAX, og ingen af stederne var noget specielt at skrive hjem om. Skulle jeg have betalt for at komme ind ville jeg også hellere bruge de penge på noget andet.
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  8. AndersBT

    AndersBT Aktivt medlem

    Beskeder:
    57
    "Synes godt om" modtaget:
    109
    Point:
    33
    Det lader også til at være stemningen i de lounge reviews jeg læste. "as good as LH and better than United" syntes at gå igen. Så det bliver nok et nej tak til Jakobs voucher ;)
     
  9. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Hvis du har et almindeligt Diners kort, kan du betale dig til adgang i en række forskellige lounges for 95 kr. pr. besøg.

    Hvis du er Private VIP Member, eller Private VIP Excellent Member, får du hvert år i januar måned et antal gratis loungebesøg afhængig af, dit forbrug på kortet året før. For hver 10.000 kr. får du 1 gratis besøg, som kun kan bruges af dig som medlem og i det kalenderår besøgene er tildelt.

    Tjek lounges her: http://www.dinersclublounges.com
     
    Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side