Lufthansa F

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af T4L, 9/5/18.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,472
    Point:
    113
    Jeg kunne så godt tænke mig at prøve Lufthansas First Class produkt en gang. Bare en gang komme ind i First Class terminalen i Frankfurt. Alle beretninger på nettet siger den er helt forrygende. Men hvordan skal man dog gøre det uden at det koster en bondegaard? Planen må være at samle en hel masse bonus point og sa være heldig at finde noget tilgængelighed for award billetter. Det plejede at være sådan at LH for alle andre end deres egne Miles and More medlemmer først vil gøre F-billetter tilgængelige 14 dage inden afgang. Men for et par uger siden skete der noget og der blev åbnet op for tilgængelighed på mange ruter lang tid i forvejen. Billetterne kan endda bookes med EB-point!

    I August skal jeg til Delhi i Indien. LH har en første klasse på ruten FRA-DEL. Kan jeg være så heldig og finde to ledige pladser? De kloge på nettet siger at LH's F-tilgængelighed kan ikke findes på Uniteds søgemotor og at man skal bruge Lifemiles istedet for. Hvis man finder noget, kan man rige til SAS og booke med EB-point. Eller man kan købe nogle lifemiles. Der kører en kampagne lige nu med 125% bonus, så 1 mile koster ca. 9,5 dkk. Hvor svært kan det være? Men øv der er kun en billet i F fra FRA til DEL!

    Det er nu at jeg for første gang er blevet glad for married segment phænomenet. Det hænder at jeg er i USA inden jeg skal til Delhi. Når jeg søger på tilgængelighed for ATL-DEL på Lifemiles, så dukker der lige pludselig 5 (!!!) ledige sæder op i F fra FRA til DEL! Det koster 98.500 lifemiles for hele turen (ATL-FRA delen er godt nok "kun" i business), altså ca. 9.300 kr. Det synes jeg er en ganske ok pris. Jeg ringede ikke til SAS for at høre hvor mange EB point denne rejse ville koste. Det ville være så dejligt, hvis man kunne booke det online på SAS-siden!
     
    Beaglen, SophieHendriksen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Har du booket?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,472
    Point:
    113
    Ja, jeg har booket med lifemiles. Stadigvæk 3 sæder tilbage nu, hvis du vil med.;)
     
    Senest redigeret: 9/5/18
    jtraveler, RasmusH, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Du kan godt glæde dig. Har selv haft fornøjelsen er par gange med LH F. F Terminalen i FRA er virkelig lækker.

    Jeg vil sige at F Terminalen faktisk er bedre en SQ Private Room i SIN.

    Om stjernerne står rigtigt så har jeg en tur med LH i F til HKG til September, via MUC. F Loungen i MUC skulle være blevet renoveret/opgraderet, ikke fordi den fejlede noget sidst jeg var igennem.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,318
    Point:
    113
    [QUOTE=" SQ Private Room i SIN.[/QUOTE]

    Har en First billet med SQ i jan, giver den adgang til Private room?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Har en First billet med SQ i jan, giver den adgang til Private room?[/QUOTE]

    Ja ankomst og afgang med SQ i First/Suite giver adgang til The Private Room.
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  7. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Glæd dig! Det er virkelig en fed oplevelse i FRA med First Class Terminal og blive kørt direkte til flyet. Og deres F-service ombord er virkelig lækker, og kabinen er fantastisk rummelig - ikke noget med at være lukket inde i små, trange, uhyggelige kalvebokse, som andre selskaber gør med deres F-pax; næh, forholdvist åbent og dog alligevel privat. Har prøvet det fem gange - gør det meget gerne igen :)
     
    Beaglen, PENSIONISTEN, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side