Lufthansa giver 1.000 Miles & More miles for at købe Tax Free i Københavns Lufthavn

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henrik Olsen, 24/5/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Så er der mulighed for at få lidt ekstra Miles & More miles ved at købe Tax Free i Københavns Lufthavn. Det som er det interessante er at der ikke er skrevet nogen grænse for indkøbet og at det kan tolkes at man kan gøre det over flere gange - blot det ikke er på samme dag.

    [​IMG]

    Læs selv og vurder om jeg har tolket korrekt (det er de sidste to linier neders som er de interessante). Jeg har selv kun lavet et indkøb så skal have gjort et mere om en 1 uges tid for at se om det virker igen.

    Der kommer en artikel om dette i morgen søndag på dette link: http://bonusfeber.dk/lufthansa-giver-1000-miles-miles-kobe-tax-free-kobenhavns-lufthavn (spred gerne budskabet i jeres netværk hvis folk har en Miles & More konto og ønsker lidt lette point).

    Direkte link til kampagne siden er her: http://www.heinemann-dutyfree.com/frankfurt_en/miles_and_more_copenhagen

    Hilsen
    Henrik
     
    Christian Løn og jefi99 "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Der var lige en flink ekspedient i duty free der fortalte at det også virker selvom man blot køber vand. Det kan hurtigt blive til mange billige point :) Er der nogen der ved om det virker i arrival shoppen?
     
  3. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Der står ellers i betingelserne at drikkevarer med pantflasker ikke er omfattet. Måske de har vand uden pant? :)
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Arrival shoppen er af samme ejer så det vil tælle efter min bedste overbevisning.

    Jeg har fået mine første point fra dette ved at købe småting så det er en OK måde at få lidt billige Miles & More miles ind på kontoen.
     
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det var vand med pant han referede til, tror bare de har glemt at filtrere det fra da de lavede til tilbuddet. Men super med arrival shop, det håbede jeg også :)
     
  6. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Er der nogen, der har mod på at udnytte dette systematisk? 1.000 miles dagligt kan jo blive til en god portion...

    Jeg kommer til at tænke på historien om fyren, der spiste gratis i lounge hver dag, fordi han havde købt én business-billet, som han brugte som adgangs til loungen.
    Mens han sad og spiste, ændrede han så billetten til næste dag. Og sådan kørte det i et års tid...
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.
  7. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg har endnu ikke prøvet det, men det skal bestemt prøves, i hvert fald på de kommende rejser både i deparure of arrival. Jeg har security pass til lufthavnen i arbejdssammanhæng, så reelt kunne jeg benytte mig af dette en gang om dagen, men det er måske at udnytte både security pass og Heninemann/Lufthansa kampagnen til det yderste:)
     
    Schwert, jefi99 og Kristian "Synes godt om dette"
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ok, lad mig så lige forstå... - ved at købe en flaske vand og gøre det 10x, så får man 10.000 point - ser på M&M hjemmesiden at man kan komme til Berlin (og andre byer i Tyskland) T/R for 10,000 point :) - super deal, kræver så at man er der 10x... -
     
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Er oppe på 16.000, regnet med mindst 24.000 inden året er omme, hvis de ikke får fikset vand tricket :). Hvis de eneste point man tjener hos m&m er disse kan de f.eks. for 17.000 bruges på en indenrigs business one way billet i USA, det kunne være OK value for en lang tur da der ikke er YQ.

    Husk der ellers skal betales yq
     
    jefi99, Kristian og Christian Løn "Synes godt om dette"
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @tbh - øv, jeg er sku da way behind jer med det her, nå men, det er vel bare med at komme i gang så
     
  11. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Har lige kigget på mileage bargains og der skal ikke mange vandflasker til før man har miles til en god tur - 30.000 til return til Mexico city eller et par distinationer i USA, Doho for 25.000 og distinationer i Tysland 10.000. Det skal prøves - 30 dage omkring lufthavnen på vej hjem fra arbejde og der er en tur til Mexico:)
     
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    og MEGET vand... :)
     
  13. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Det er kun 15 liter vand:)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  14. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Vand er sundt... :) Hvad tager de for en flaske?

    Hvis jeg tager derud, snakker vi 4 flasker vand, for konen og børnene skal nok også have en flaske hver...
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men er der ikke flere Heinemann Shops? - kan jeg ikke købe 1 Toblerone, afregne og så købe 1 vande og så afregne? - det giver da 2.000 miles? og kigger de, er der vel flere heinemann shops?

    Jov - jov - skip loungen og så vader man rundt i alle shops:


    Main Shop = Åben 24 timer i døgnet
    Ankomst Shop = Åben ved alle ankomster
    Finger A = 05 - 22
    Finger B = 06 - 22
    Finger C = 06 - 23
    Ved SAS Lounge = 05 - 21

    5 shops kan man nå inden afgang...

    PS, der står da, "beverages in returnable bottles" gælder det ikke for? - er en vandflaske ikke det fra Carlsberg? - så hvilken vand skal købes? :)
     
    Christian Løn og jefi99 "Synes godt om" dette.
  16. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Fantastisk - jeg prøver Finger A eller B, butikken ved Fast Track, Main shop før mit morgenfly til Stockholm på onsdag, samt ankomst shoppen på vej hjem - jeg skal nok opdaterer om det giver 4.000 miles eller ej:)
     
    Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  17. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Nej, nu må I lige styre jer. Jeg ved godt, at det er mig der har sat gang i festen ved at drømme om gratisbilletter til USA - det kræver bare en tur gennem lufthavnen hver anden dag herfra til juleaften... men der står nu godt nok "Valid for one purchase per person and day".
     
  18. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    I vilkårene står der "Valid for one purchase per person and day."

    Men det er da et forsøg værd ;)
     
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @danielbirch - men ideen var jo om de checkede det?? - altså one per day og alt det der
     
  20. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Fair nok - jeg ville bare tro, at det blev filtreret fra hos M&M - og ikke var afhængigt af kiosk-ekspedienten...
     

Del denne side