Lufthansa - Miles & More, Access Denied

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af phoenixcnnj, 5/2/24.

  1. phoenixcnnj

    phoenixcnnj Medlem

    Beskeder:
    30
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Kære IFer,

    Jeg har været i Lufthansa Miles & More for mange år og har en del af miles samlet. Da LH meldte ud de ændringer i 2024 om programmet, valgte jeg at starte at gå et andet sted hen.

    Inden de miles udløb, skal jeg jo bruge dem hos LH. Men hver gang når jeg prøver at søge en award billet på M&M hjemmeside eller App, fik jeg en Access Denied besked.

    Har også kontaktet M&M support, men disse dage får man simpelthen intet hjælp fra dem. Derfor prøver jeg at spørge her om nogen har oplevet lignende hos M&M? Hvis ja, hvad det kan skyldes?

    På forhånd tak!

    Med Venlig Hilser / Jonas Screenshot 2024-02-05 at 19.11.20.png Screenshot 2024-02-05 at 18.50.39.png
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    532
    "Synes godt om" modtaget:
    1,849
    Point:
    93
    Der henvises i svaret til, at du skal kontakte kundeservice telefonisk direkte på det danske nummer. Har du prøvet det? Jeg kan godt se problemet i, hvis du har forsøgt at kontakte dem telefonisk, men at du bare sidder fast i køsystemet ud at komme nogle vegne. Som jeg ser det kan du ikke bruge deres standard/automatsvar til noget og jeg finder det mistænksomt at LH ikke vil svare på skriftligt hvad problemet skyldes. Det eneste du spørger om, er årsagen til hvorfor du ikke har adgang til bestillingssiden. Der henvises bl.a. til brug af databeskyttelse, men den forklaring køber jeg simpelthen ikke. Hvis du oplever problemer med at komme igennem til deres kundeservice telefonisk, så svarer du tilbage på mailen at du har forsøgt adskillige gange. Så må de komme med et bedre svar til dig.
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  3. phoenixcnnj

    phoenixcnnj Medlem

    Beskeder:
    30
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Tak for svar. jeg må prøve igen.
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. phoenixcnnj

    phoenixcnnj Medlem

    Beskeder:
    30
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    En lille opdatering herfra.

    Har været i dialog med M&M service team siden. Har prøvet med mange løsninger, f.eks. login med M&M no. i stedet for LH travel ID; prøvede fra an anden PC eller OS eller browser; prøvede at slette og reinstall M&M APP... fejl stadig der.

    Derfor vil jeg gerne spørge, er det nogen som har M&M konto, kan måske prøve at se om du kan søge for en reward billet hos M&M?? Så ved jeg, denne fejl er udelukkende hos mig eller er en fejl som rammer bredt??

    Mange tak herfra :)
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    @phoenixcnnj Jeg får det samme her.

    Du kan altid ringe ind og booke jo - men det gør det noget besværligt at søge :(

    Har du snakket med callcenteret? Om ikke andet så for at gøre dem opmærksomme på det den vej også.
     
    Beaglen, phoenixcnnj og Henry "Synes godt om dette"
  6. phoenixcnnj

    phoenixcnnj Medlem

    Beskeder:
    30
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    @asf har fået følgende svar fra M&M d. 28 februar:

    "We have reviewed your request and would like to inform you that the technical error on the website www.miles-and-more.com for a premium booking is currently being investigated and a solution will follow soon. Our IT staff are working intensively to rectify this problem. We ask for your patience in this regard."

    Så har ikke hørt noget siden. Giv dem et par dage mere inden jeg rykker for en status.

    Kan stadig ikke forstå, LH eller M&M ikke har styr på deres IT løsninger.
     
    Beaglen, asf og Henry "Synes godt om dette"
  7. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Super. Jeg har også sendt den ind via deres kontaktform, men ikke hørt et kvæk endnu - naturligvis :)
     
    Beaglen, phoenixcnnj og Henry "Synes godt om dette"
  8. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Efter kun 8 dage fik jeg svar om at skulle prøve igen. Men det virker stadig ikke, så har sendt et screenshot tilbage om at jeg stadig får fejl...

    (Har ikke store forhåbninger)
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side