Lufthansa moneymaker BLL - FRA

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Baadsgaard, 21/2/15.

  1. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Sidder og skal booke BLL - FRA - BLL ud og hjem samme dag - en rute Lufthansa flyver. Prisen hos Lufthansa ligger for en retur omkring 4600 DKK. (!!!!) SAS markedsfører også ruten og køber man billetten hos dem, er prisen omkring 2800 DKK - på nøjagtigt samme fly. Skal man videre fra FRA med Lufthansa og stadigt retur samme dag, falder prisen rigtigt meget - så det kan faktisk betale sig at tage et smut et andet sted hen med Lufthansa hvis man har tid til overs - og stadigt komme tilbage samme dag - og så lige supplere points lidt på den måde......lidt grotesk

    Var med fra FRA til BLL forleden aften - i nok et af Lufthansas ældste fly (737), hvor man bliver kørt i bus helt ned til allersidste parkeringsplads i FRA. Med de billetpriser forventer man altså lidt mere for pengene.

    De mangler virkeligt konkurrence på den rute.
     
    mhsalv og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,835
    Point:
    113
    Flyv via CPH :)
     
  3. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Jeg kom til AMS retur med mellemlanding i FRA for blot 950 T/R, :) Jeg havde den samme oplevelse med et gammelt fly, og lang køretur. Dog følte jeg at servicen var væsentligt højere end hos SAS...
     
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Man kan altid tage over København, ja :) men hvis BLL er nærmest - så ville det jo være belejligt om også prisen stod mål med det :) og det sjove er jo netop, at så snart man skal videre, kan man gøre det meget billigere med samme fly. Det er go business, hvis man altså er Lufthansa - selvom servicen måske er lidt bedre end SAS
     
  5. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Det lyder meget som da SAS havde monopol på cph-gva, aldrig promotion rabat, en eco retur lå fra 3600 og blev fløjet af en tudsegammel md83.

    Det er disse guldæg ruter der tjener yielden ind
     
  6. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Lidt?! Lufthansa giver jo øl! Allerede der er de jo lysår foran SK! :p
     
    Baadsgaard "Synes godt om" dette.
  7. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Haha, det giver jeg dig 100% ret i, derudover er Lufthansa´s mad da også bedre end ingenting, ikke?
     
    mhsalv og Baadsgaard "Synes godt om" dette.

Del denne side