Lufthavnshotel tæt ved Washington, Dulles - hvor skal vi bo?

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Flyagain, 19/1/17.

  1. Flyagain

    Flyagain Medlem

    Beskeder:
    21
    "Synes godt om" modtaget:
    43
    Point:
    13
    Vinterferien er planlagt til Caribien i feb, men da vi er lidt sent ude, må vi gøre et ophold iWashington på hjemvejen. Vi flyver CPH-IAD-SJU. Familien består af tre børn på 7, 3 og 0 år og så hustruen og mig. Vi kunne godt tænke os et hotel tæt på Dulles, som er lækkert (og til at betale..), og hvor der er en pool, som ungerne kan boltre sig i. Er der nogle, som har nogle erfaringer?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg har boet på Sheraton Herndon Dulles Airport Hotel, 5 miles fra IAD, men har shuttle. Det er lidt slidt, men har en pool. Hvis man er Starwood medlem kan det være fantastisk værdi som et kategori 2 hotel (4.000 starpoints hverdage og 3.000 weekenddage).
    For penge og specielt uden at være starwood medlem ville jeg nok ikke gå specielt efter det :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Praktisk talt alle amerikanske mellemklasse hotelkæder har et hotel omkring IAD, og de er alle lige kønsløse og kedelige. For mere spændende hoteller skal du enten ind mod DC eller ud i det mere landlige Virginia.

    Hvis du ikke har præference for nogle hotelkæder, ville jeg nok bare vælge det billigste hotel med en (indendørs) pool.

    Alle hoteller omkring IAD kræver kørsel, men de fleste har en shuttle bus. Hvis jeg ankom efter en lang flyvetur med 3 små børn, ville jeg dog nok bare bøde 10-15USD på en taxa frem for at står og vente op til 30 min på en shuttlebus (Uber er også lidt bøvlet, fordi de skal vente uden for lufthavnen, og først må køre ind når de bliver bestilt). Tilbage til lufthavnen er shuttlebus nemmere, da de som regler kører fra hotellet på faste tidspunkter.

    (Når børnene bliver lidt større, er dette selvfølgelig obligatorisk ved stopover i IAD: https://airandspace.si.edu/udvar-hazy-center) ;-)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jeg bor selv på Hilton Dulles i IAD for 84 $ (efter tax) her i næste weekend. De har også shuttlebus til lufthavnen, og håber på ikke at skulle vente alt for længe. Derudover står der at deres shuttlebus også vil køre til lokalområdet, så måske de kan overtales til at køre til Air & Space Museum ca 3 km væk :)

    Har du nogen status hos hotelkæde, for så kan der i hvertfald være en grund til at vælge den kæde? Selv er jeg HHonors Diamond som giver gratis morgenmad og loungeadgang på hotellet, hvilket sammen med en VISA-kampagne er grunden til jeg valgte Hilton
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. larsroug

    larsroug Medlem

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    61
    Point:
    18
    klausbm, Henry, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Så du noget spændende og har du nogle gode billeder du kan dele?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. larsroug

    larsroug Medlem

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    61
    Point:
    18
    ja det gjorde jeg, jeg ankom den 6. havde et møde den 7. 200 km fra washing i Marryland, og derfra satte jeg GPS'en på Frederick Douglass hjem, som samtidig har en flot udsigt over Washington. Guiden som viste rundt var overrasket men glad for at det var et af de steder jeg valgte at se npår jeg to dage senere tog afsted fra Washington. At køre I Washington især om aftenen er ret vildt da vejene kan blive midlertidig lukket. Jeg havde en kørsel fra Jefferson Memorial hjem til Hotel som skulle have taget ti min, men tog over en halv time. området over på den side af Tidal Basin er ret smukt ved solnedgang. jeg var heldig at den 7. og 8. nov var fuldsolskin i Washington.

    jeg aner desvære ikek hvordan jeg putter billeder op her og ville meget gerne skrive anmeldelser men har ikke endnu fået kode til det.
     
    klausbm "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Du oploader bare dit billede. Derefter vælger du full image - og så er det i teksten. Skulle du fortryde, kan du altid slette det igen.
     

Del denne side