Luxor Las Vegas

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Flemming Poulsen, 28/10/14.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    I forbindelse med en konference i Las Vegas besøgte jeg et par hoteller. Første overnatning var på MGM Grand, som du tidligere har kunnet læse om her på Bonusfeber.dk. De

    Read the whole post here.
     
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    er lidt forundret over den store forskel på hhv. din og Henriks review af excalibur, da de minder meget om hinanden efter min mening, hvor luxor skulle være marginalt bedre.
    Det er rigtigt er det er noget lort med at der ikke er WiFi på værrelset, men der burde have været trådet internet?
    Derudover hvis du har betalt $29 i resort fee må der være sket ændringer mellem dit ophold og medio october, da jeg betalte ~22.40 for luxor og ~20.80 for excalibur.
    Jeg havde optjent mine nætter (uden resort fee) der ved at lalle lidt med "myvegas" på facebook, havde også optjent 2 x showbiletter og 25% rabat på min nat på bellagio.

    Er din status hos MGM fra et match? Når de giver benefits ud fra status siger rygterne at de stadig kan se spend og hvor meget du gambler, og det betyder langt mere end niveauet.
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Hej,

    Status ved MGM stammer fra et match og ikke gambling tør jeg godt svare på.

    Men det er jo individuelt omkring review og derfor kan der være forskel - men begge reviews er i hovedtræk enige - jeg har dog ikke status i MGM og derfor ikke forventninger om andet end et billigt værelse - hvor jeg dog også er lidt skuffet over standen.
     

Del denne side