Luxury Flight Club

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af miri90, 23/2/22.

  1. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Nu har Insideflyer jo kampagne for Luxury Flight Club.

    er der nogen som bruger det, eller andre sider som tilbyder lignende? I så fald, synes i det er pengene værd?

    har aldrig selv prøvet det, men min forudindtagede holdning er, at det ikke er pengene værd og at tilbudene enten er for ringe, for få eller ikke aktuelle.
     
    Tomas, Nielspg, MaHA og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    130
    "Synes godt om" modtaget:
    333
    Point:
    63
    Har tilmeldt mig pga. kampagnen her på siden og så prøver jeg det af i halvanden uge, for at se om det er noget værd. Det er værd at bemærke at man kan få refunderet sin betaling inden for 14 dage hvis det ikke er noget for en.
     
    Erwin Lansing, Nielspg, MaHA og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,390
    "Synes godt om" modtaget:
    12,775
    Point:
    113
    Så hører jeg gerne fra dig, hvad din erfaring er.
     
    Tomas, Nielspg, MaHA og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    130
    "Synes godt om" modtaget:
    333
    Point:
    63
    Jeg giver gerne en tilbagemelding når jeg har gjort mig lidt erfaringer
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,390
    "Synes godt om" modtaget:
    12,775
    Point:
    113
    Takker
     
    Nielspg og Tomas "Synes godt om" dette.
  6. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    130
    "Synes godt om" modtaget:
    333
    Point:
    63
    Jeg har nu været tilmeldt deres betalte løsning i halvanden uges tid og er endt med at afbestille det igen og fik pengene tilbage to dage efter. Jeg fik i den tilmeldte periode 4-5 mails fra dem med tilbud på biz billetter, men de modtagne tilbud var ikke noget der fangede min interesse og jeg synes ikke at de tilsendte tilbud retfærdigør at det er en betalt service, hvertfald ikke for mit vedkommende og det begrunder jeg med at det ikke var ekstraordinær gode tilbud. Dog vil jeg også tro at man bruge det i en længere periode for at få et bedre overblik over værdien.
     
    Erwin Lansing, Nielspg, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,390
    "Synes godt om" modtaget:
    12,775
    Point:
    113
    Takker for din tilbagemelding. Jeg tror, at det er et meget svært marked at bevæge sig på. Dels har de forskellige flyselskaber jo en del tilbud, så det kan være svært at have bedre varer på hylderne. Dels er vores interesser så forskellige, at det kan være svært at ramme lige det, der tiltrækker den enkelte.

    Jeg sammenholder det lidt med de forskellige EuroBonus tilbud, vi somme tider får fra SAS. Det er naturligvis fint med indenrigs billetter i Danmark til halv pointpris. Men hvis man ikke lige brænder for en 25-minutters tur over Kattegat, så er tilbuddet jo ikke meget værd.
     
    Tomas, Nielspg og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"

Del denne side