Mailadresse for Diamond medlemmer

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Christian Løn, 23/5/14.

  1. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg fik i dag oplyst en mailadresse ifm. er spørgsmål omkring goodiebag til Diamond medlemmer.

    Denne mail adresse er ny for mig og blev besvaret med det samme. Måske findes der også en der starter med gold.

    Denne er yderst brugbar, da man får meget hurtigt svar og jeg kan kun anbefale andre Diamond medlemmer til at benytte denne fremover. [email protected].
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Hvad med telefonnummer? Jeg benyttede mig i gamle dage så meget af EBG-telefonnummeret 32326400, at jeg stadig kan huske det i hovedet! :eek:
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  3. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg bruger 32326000, mener at jeg har fået det some gold nummer engang.
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,603
    "Synes godt om" modtaget:
    26,663
    Point:
    113
    De har ikke offentliggjort noget seperat telefonnummer. Alle har det samme men vil tro at man via telefonsystemet kommer hurtigere igennem når systemet identificere at man er EBG/EBD ud fra medlemsnummeret. Jeg oplever sjældent lang kø på telefonenen.
     
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Hej Christian

    Der har "altid" været en adresse der hedder [email protected] (tro mig jeg har brugt den en del i år ;) ) kundeservice fortalte mig at denne mailboks altid bliver overvåget, og min erfaring er at den altid svares "ret hurtigt" mon den nye "Diamond" postkasse svares hurtigere???

    /Schwert
     
  6. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    JEP - du har helt ret Henrik (uha hvor man får insider viden når man har en "lille sag" kørende med kundeservice) når systemet genkender dit nummer som Gold/Diamond kommer du forrest i køen, jeg har (lige som dig selv) aldrig oplevet mere end en kort ventetid.

    /Schwert
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Disse e-mail adresser, kan de anvendes til alle typer af henvendelser, hvad enten det gælder rejser og billetter, Eurobonus, m.m., såfremt man er EBG- hhv. EBD-medlem?
     

Del denne side