Marokko i efterårsferien

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Sebastian011, 27/7/16.

  1. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg har efterhånden brugt timer på at søge efter billetter til Marrakech for to i oktober (15 til 22), men alt er dyrt eller helt absurd med 16 timer.

    Indtil videre har jeg fundet en ud tyr med Brussel Airlines der umiddelbart virker som den den bedste af de dårlige løsninger - der er bare kun 35 min transfer tid i BRU!! Er det overhovedet realistisk? Synes det virker meget tight selvom det er en lovlig connection.

    Prøver på at lave en open jaw retur, men det er ikke sådan lige til...
     

    Attached Files:

  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,823
    Point:
    113
    Kunne du alternativt flyve til Casablanca - og derfra til Marakech?
     
    Sebastian011 "Synes godt om" dette.
  3. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg har prøvet fra CMN og Agadir, men det har givet pote.

    Men er 35 minutter ikke lidt hul i hovedet? Jeg ser allerede situationen hvor vi misser vores fly, så mister vi nok en rejse dag.
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Meeen får du så ikke EU261 og dermed betalt turen...? :)
     
  5. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg er usikker, for hvis vi lander til tiden men ikke når det pga kø i lufthavnen, så dækker det vel ikke?
     
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,823
    Point:
    113
    Har misset et fly i Wien: Beograd - Wien - København. Havde 45 minutter mellem landing og afgang. Det skulle jo være OK.

    MEN, det var jo en propelmaskine (kan ikke huske hvilken type), som blev parkeret langt fra terminalen, så vi skulle ind med bus. Og så var der lige security og lidt paskontrol. Og københavnerflyet holdt naturligvis i det helt modsatte hjørne. Jeg så da, hvordan en gate ser ud, når den er lukket :eek::eek::eek:

    Jeg blev ombooket til den tidlige morgenafgang (omkring kl. 7) og fik et værelse på et hotel i lufthavnen. Men, jeg spurgte ikke efter anden kompensation. Jeg var blot meget glad for, at jeg kunne nå hjem til en fødselsdagsfrokost i Sønderborg næste dag.
     
    Senest redigeret: 27/7/16
    Sebastian011 "Synes godt om" dette.
  7. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Så var der pludselig tilbud med Royal Air Maroc, så nu er der købt billetter!

    Eventuelt nogle tips eller steder der er værd at besøge? Vi har otte dage og flyver til og fra Marrakech
     

Del denne side