miles & more

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Claus kimer R, 1/12/13.

  1. Claus kimer R

    Claus kimer R Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    hej
    er der nogen der ved om der er flere fordele ved lufthansa's miles & more i forhold til SAS eurobonus.
    mvh
    Claus
     
    tommy777 "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Hej Claus,

    Velkommen til Bonusfeber :)

    Jeg behøver en smule mere information omkring hvad præcist du søger af fordele. Grunden er at det måske er en fordel i programmet, men det er meget afhængigt af hvordan dit rejsemønster er. Desuden lidt omkring hvad dit mål er - er det loungeadgange eller adgange til Lufthansas First Class via awards. Så håber du kan kaste lidt mere lys over det :)

    Hilsen
    Henrik
     
  3. Claus kimer R

    Claus kimer R Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Hej Henrik
    her kommer lidt mere om mit rejse mønster m.m.
    pt guld ved SAS ( har været medlem hos dem siden 1994) samt platin ved KLM på år 2.
    jeg har imellem 150 og 200 flyvninger om året worldwide, selskaberen jeg flyver med bestemmer jeg ikke selv.
    mit spørgsmål går mest på om jeg kan få mere ud af mine point ved lufthansa end ved SAS. f.eks har miles & more flere levels ?. mange af mine ture går fra billund via frankfurt så her optjener jeg kun point og ikke kvalificerende flyninger. lounge adgang opnår jeg hvert år alligevel og i lufthavne hvor jeg ikke har adgang har jeg priority card.
    pt har jeg 150000 point i SAS og 500000 point ved KLM.
    point ved KLM syntes jeg er for dyre at bruge uanset om det er til flybilleter (stort brændstof tillæg) eller opgraderinger ( 1 opgradering til buiness fra panama til amsterdam 60000 point. udover lounge adgang samt automatisk opgradering til comfort syntes jeg ikke KLM point er værd at bruge, men det være andre har nogle gode tips hvad man kan bruge dem til

    mvh Claus
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side