Denne tråd er oprettet til at skrive om man søger andre at bytte "miles & points" med. Så søger du point i et givent program til en bonusbillet eller hotelovernatning så skriv det her, samt hvad du kan byde ind med af andre miles, point eller andet betaling.
Hej.. jeg vil gerne have en Star Alliance booking i Stillehavet. Det er lige meget om det er gennem SAS, Lufthansa eller United eller hvilket som helst program Jeg har selv 10,000 Lufthansa, 3,000 British Airways, 9,000 American Airlines og jeg kan lave en overnatning der er i IHGs Point Break. Jeg ved ikke om noget af det her til sammen kan give mig hvad jeg gerne vil have?
Har du lidt flere detaljer om bookingen så vi kan se hvad den ville koste i de forskellige programmer?
Hej, Jeg har omkring 10.000 Flyingblue miles, jeg gerne vil bytte til EB eller alternativt Avios... Sig til hvis der er nogen, der står og mangler
Hvordan foregår det? Jeg har nogle Lufthansa Miles stående som jeg ikke får brugt, da jeg bruger SAS Eurobonus i stedet for.
Jeg tror meningen er at hvis du har miles & more miles stående til en billet der er fordelagtig at booke igennem det program, men skal bruge en billet der ville være fordelagtig at booke med F.eks. eurobonus (F.eks. en billet med SAS da der ikke er fuel surcharge for eurobonus), så kunne du forsøge at bytte med en. Det er dog ret svært at få til at gå op forestiller jeg mig, man skal også stole på den anden ikke afbestiller billetten, og så er det imod t&c....
Ja, jeg mener også idéen med denne tråd et fint, men når man poster i et åbent forum så bliver det lidt.....
Nogle der tilfældigvis ligger inde med A* point til en oneway indenrigs i tyskland med LH, som de vil bytte med noget andet?
^ altså billetten koster 620 kr og hele 125 EB-points til kontoen dumt at bruge point på turen i hvertfald.
Nu spørger er jeg her igen er der mon nogle der har point til - og mulighed for at tjekke om der er avability på CUZ-THE d. 18/4-2016, og som har lyst til at sælge mig dette? Jeg sidder og er ved at rive håret ud af hovedet over at TAM/LAN vil have over 6.000 kr. for denne enkeltbillet Det er Oneworld-point vi snakker, og jeg betaler selvfølgelig en rimelig pris for dem
Jeg ikke lige finde noget via Avios - Hjemmesiden kender ikke lige "THE" som forkortelse. Så den kan jeg ikke lige booke.
Byen hedder Teresina, og betjenes af TAM - alternativt kan Fortaleza sagtens gå an, den går under FOR
Hverken THE eller FOR som forkortelse eller fuldt navn kan jeg slå op via ba.com. Så kan ikke engang se om der er plads.
ba.com er lidt underlig. Selv om den ikke finder lufthavnen, kan du bare skrive 'FOR' og søge. Så kommer der alligevel et resultat.