Motionsløb i udlandet

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Christian Løn, 21/3/15.

  1. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg er efterhånden blevet lidt vild med at løbe forskellige motionsløb, både i Danmark og udlandet og hver gang jeg skal til udlandet, tjekker jeg lige om der skulle være et løbe jeg kunne deltage i.

    Siden sidste år er det blevet til -Frankfurt Marathon, et 16km løb fra Eifeltårnet til Versailles, samt Barcelona 1/2 marathon. og en del løb i Danmark, som ikke er relevant for denne tråd.
    I sidste weekend var jeg i Washington, hvor jeg havde tænkt mig i sidste øjeblik at melde mig til Rock n Roll 1/2 marathon trods at jeg var møg træt efter turen der over uden søvn. Grundet trafik og ingen parkering droppede jeg det og næste dag styrtregnede det og jeg blev rigtig glad for at jeg ikke skulle ud og løbe:)

    Jeg har planlagt endnu et marathon i udlandet sidst på året, men har ikke besluttet hvor endnu.

    Er der nogen der kender til nogle gode løb på nogle spændende destinationer eller har hørt om nogen fra andre? (Både korte og lange løb).
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Har en kammerat der har prøvet Singapores marathon og det er specielt, for det starter klokken 04 og du er hjemme til morgenmad og kan sole dig ved swimmingpool!
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  4. Jesper Hvidberg

    Jesper Hvidberg Medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    13
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg ville med lidt held være hjemme til frokost... :rolleyes:
     
    mhsalv, Frequie, Christian Løn og 5 andre "Synes godt om" dette.
  6. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    @Peter Krogh Frausing - det ser fedt ud, men efter min seneste tur fra Nairobi, jævnfør anden tråd i dette forum, skal jeg ikke lige til Kenya inden for den nærmeste tid:)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  7. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    @Kristian - det ser faktisk spændende ud - Bangkok har også et der starter om natten om slutter omkring solopgang - men jeg vil helst løbe et i Oct, Nov eller dec, jeg skal jo lige komme mig efter CPH marathon:)
     
    Senest redigeret: 21/3/15
    Kristian "Synes godt om" dette.
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Har tidligere set reklamer for Samui Marathon, og bed mærke i, at det vistnok startede kl 05. De havde også distancer på 5 og 10 km, samt halvmarathon. Jeg overvejede at tilmelde mig, da Bangkok Airways var sponsor, og man kan flyve ret billigt til USM hvis man deltog, og jeg skulle faktisk bruge en billet fra HKG til USM på det tidspunkt :D
    Google fortæller mig at det i 2014 var i december, men jeg er ret sikker på at det tidligere var i september.
     
  9. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Sahara Marathon er også en pænt eksotisk mulighed: http://www.saharamarathon.org

    Man løber mellem saharawiske flygtningelejre, som ligger tæt på Tindouf, vest i Algeriet. Der er forskellige distancer. Jeg var tilmeldt under mit ophold dernede i 2011, men vi endte op på en militærparade istedet:confused::(
     
  10. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Arh :) Det er nu også et par år siden jeg var der sidst, meget har forandret sig...
     
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113

Del denne side