multitur Paris, Wien og Tallinn

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Baadsgaard, 22/5/15.

  1. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Sidder lige og bokser med at få en tur til at gå op, hvor der skal indgå følgende:
    dag 1 BLL-CDG
    dag 3 CDG-VIE
    dag 5 VIE-TLL
    dag 6 TLL-BLL
    med Lufthansa via deres www (eller google flight) som en samlet multitur bliver det rigtigt dyrt (25K)

    Hvis jeg istedet splitter den op i 3 bookinger kan jeg få det til lige omkring 6K med Lufthansa:
    BLL-FRA-4dayLAYOVER-TLL-FRA-BLL
    og FRA-CDG-FRA
    og FRA-VIE-FRA
    Ruten er nøjagtigt det samme som multituren - den er bare delt op i 3 ture, hvor omdrejningspunktet er FRA

    Og hvis det bliver lavet i 4 bookinger, bliver FRA-TLL-FRA monsterdyr, og den samlede tur kommer i nærheden af 10K

    Er der nogen, der kender til en måde at få det hele som en sammenhængende tur til den lave pris?
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det bliver ganske rigtigt unødvendigt dyrt som samlet tur. Hvad er grunden til du gerne vil have det som en samlet tur?
     
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Prøv at se om du ikke kan lave nogle dobbelt openjaws, fx én booking BLL-CDG//TLL-BLL og en anden CDG-VIE-TLL. Vær opmærksom på,at LH måske gerne vil have at du er væk lørdag nat. Kig også på dobbelt openjaw og så måske to enkelt billetter. Er ret sikker på at du kan få prisen længere ned.
     
    Baadsgaard "Synes godt om" dette.
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    @jakobv84 Hvis alt er på en samlet tur, er det ikke mit problem, hvis der bliver forsinkelser, da ting så er sammenhængende.
    Har efterfølgende fundet søgt noget frem, hvor den kommer på 8 segmenter med CPH som hub til ca samme pris - med en combi af SAS/Austrian/Estonian. Men graver lidt mere i den på baggrund af tippet fra @jefi99 .
    Jeg kan godt se, at især hos LH er der rigtigt mange penge at hente ved at have flere stop. Eks koster BLL-FRA-TLL ca 2K retur, mens FRA-TLL retur koster ca 7K
    ....iøvrigt en ret sjov øvelse at optimere sådan en tur pga de mange kombinationsmuligheder
     
    asf "Synes godt om" dette.

Del denne side