Når frem og tilbage.....

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Schwert, 24/6/14.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    ....er lige langt, er op og ned det så også?o_Oo_O

    Som i måske husker, havde jeg en oplevelse for nogle måneder siden, hvor jeg betragtede en opgradering til plus SVG - OSL som "lidt af en nedgradering" Nu skete det så igen, denne gang fra ARN til CPH, forskellen denne gang var blot, at jeg var i så god tid (hvilket boardingen også var) at jeg tænkte - nope - lad os liiiige tage diskussionen om god kundeservice før dette går hen og bliver en vane. "Gate keeperen" var heldigvis et fornuftigt individ, der ret hurtigt forstod- og havde forståelse for budskabet, at en FF ikke nødvendigvis betragter det at blive flyttet til et midtersæde i plus som en opgradering. SÅ LANGT SÅ GODT, men at nedgradere igen til et ordentligt sæde var tydeligvis IKKE lige det hun var vant til, efter en del samråd med kollega, og mange uforståelige svenske gloser, lykkedes det mig at blive placeret på 2. exit row, til undertegnedes STORE tilfredshed.

    Så skulle man mene at historien endte her, men næh nej, SAS kan stadig overraske. Ikke så snart var serveringen startet, før kabinechefen kom "ræsende ned" bag i bussen til Mr. Schwert medbringende dagens "gourmet" måltid fra plus, tilspørgende mig hvad hun måtte byde på af drikkevarer, helt paf fik jeg fremstammet "rødvin og mineralvand". (nu ved jeg hvordan det føles at være Pandion ;);) - og hvor meget misundelse en smule flad kartoffelsalat, skinke og et glas rødvin kan skabe omkring dig , er man en djævel når man tænker: "DEJLIGT" ?? :D:D )

    Efter endt servering kom kabinechefen igen forbi, og havde tid til en lille snak, først troede jeg hun havde fået opfattelsen af at jeg var betalende plus, der var blevet nedgraderet, men det havde hun tydeligvis ikke, HUN havde nemlig oftere end gate personalet hørt FF beklage sig over disse op/ned graderinger, og hver gang rapporteret tilbage til SAS om det, hun synes for en gang skyld det var rart at problemet var løst før pax kom ombord, men synes da det var synd hvis jeg skulle snydes for plus catering, når jeg nu engang VAR BLEVET OPGRADERET!

    Hvad er moralen her? SIMPEL!! Det er den slags personale (i både gate og kabine), der gør at vi holder fast i SAS og betaler overpris for at flyve i (til tider) halvgamle fly hvor kabineindretning og IFE (long haul) for længst er overgået af stort set alle andre. Vi lever med et IT system der ligeledes har kendt bedre tider, og en outsourcet kundeservice, der (for manges vedkommende) "Not give a shit" om service til kunden. For når dagen er omme er det DE personaler vi møder, når vi "for en gang skyld" rejser, og det er DEM der igen og igen bliver fremhævet som "Dem der trods alt differentierer SAS fra alle de andre" og endnu engang er det bare rigtigt!! For første gang i umindelige tider følte jeg mig igen "værdsat" som en loyal SAS kunde!!!

    TAK FOR DET, skal lyde til personalet i og omkring SK1409 mandag......

    Bh
    /Schwert
    (der trods alt kan andet end at brokke sig ;););) )
     
    Senest redigeret: 24/6/14
    Henrik Olsen, danielbirch, tommy777 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Dejligt at høre sådanne historier også. Send linket til SAS CR. De plejer at være gode til at videreformidle det til crew :)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  3. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Via [email protected] ?? Så de lige selv kan se den smøre de får i indlæget !!! ;););)
     
    Henrik Olsen, jefi99 og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Herlig lille historie *s*

    Men det er jo den slags små ting, som gør at man meget nemmere kan se bort fra alle de fejl som SAS også begår.
     
    Schwert, tommy777 og jefi99 "Synes godt om dette"

Del denne side