Når opgradering bliver nedgradering......

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Schwert, 28/3/14.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Lad os kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade, der er nok ikke nogen der ved deres sansers fulde fem vil kalde SAS plus for et produkt man ligger søvnløs om natten over ikke at vide, om man får en opgradering til. Personligt bruger jeg udelukkende SAS Plus, når jeg har behov for flexibilitet i billetten, ders slatne wrap kan de godt beholde for sig selv, og det er noget billigere for firmaet at betale for min Cola end en billet på Plus, læg dertil det faktum at langt de bedste pladser i maskinerne befinder sig på Go klassen (CRJ 900 række 16 & 17, 737/700 række 15 etc etc)- tjaaa. Nu ville jeg så ønske at man når maskinen er overbookett ville TILBYDE sine topmedlemmer en opgradering, og ikke pr. automatik bare gøre det, i går blev jeg "up/DOWNgraded fra Stavanger til Oslo, hvor jeg i stedet for min dejlige plads 15C blev placeret på 9B, midt imellem 2 150 kg. tunge oliearbejdere der helt sikkert havde taget hul på weekenden, her drømte jeg HELT sikkert ikke om en wrap, men om min dejlige plads de havde givet til en eller anden 1. gangs flyvende..... SAS jeg anderkender jeres forsøg på at servicere de gode kunder, og kan helt sikkert fornemme at der gøres en meget større dyd ud af bl.a. først at åbne midtersædet ved siden af en guldkunde når der ikke er andre muligheder, men for pokker HOLD FINGRENE FRA MIN PLADS HVIS I IKKE HAR TALT MED MIG FØRST, for mig er det ikke en god rejseoplevelse at blive opgraderet, men god rejseoplevelse at sidde der hvor der er bedst plads (jeg ved det har været berørt af obs i en anden tråd) Se DET ville være en af de ting jeg ville tage et alvorsord med chefen for Eurobonus om hvis jeg fik chancen ;) give ham chancen for at forstå, hvad der er vigtigt når man har så absurd mange rejsedage om året, en ting er sikkert det er IKKE EN SLATTEN WRAP!!!!

    /Schwert
     
    DanielBahn, Henry, Henrik Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. tommy777

    tommy777 Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    Riktig godt innlegg. Jeg har sendt din opplevelse til Nils Lindhe, sjefen i Eurobonus. Vi får se hva han svarer ;)
     
    Henry, jefi99 og Schwert "Synes godt om dette"
  3. tommy777

    tommy777 Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    Instant feedback fra sjefen selv:

     
    Henry, jefi99 og Schwert "Synes godt om dette"
  4. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    @Tommy: Den havde jeg ikke set komme (aner ikke hvem du er, men du har da de rette maiadresser :):):))
    Når jeg skrev, at jeg ville nyde at få muligheden for at fortælle EB chefen, hvorledes det opleves at være en af de meget trofaste kunder i hans butik, var det jo blot en "slet skjult hentydning" til Bonusfebers lille forårskonkurrence :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    God weekend!

    /Schwert
     
    Henry, Henrik Olsen og tommy777 "Synes godt om dette"
  5. tommy777

    tommy777 Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    Heisann

    Jeg er en av de som startet milepoint sammen med Randy Petersen og også bonusfeber sammen med Henrik og Flemming.

    Som medlem av forumet, kan du forvente deg mye spennende fremover og våre venner i SAS har vi ett utmerket samarbeide med. De trenger virkelig oss for å bli bedre ;) Du kommer til å få sjansen til å møte EB sjefen personlig senere i år.

    Tusen takk for at du er medlem og tar deg tid til å dele dine erfaringer her på bonusfeber.

    God weekend til deg også!
     
    Henry, islending, jefi99 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Lidt off-topic, men en anden opgradering, som mere ligner en nedgradering, er i SAS Plus på den nye A340-maskine som SAS har leaset som supplement til de øvrige langdistance-fly.

    Plus består på dette fly angiveligt af almindelige Eco-stole tilsat en smule ekstra benplads, men ellers uden den ekstra komfort som tilbydes på de gamle A330/340 fly. Jeg håber da ikke at det er et koncept som vil brede sig yderligere, for så bør der også følge en ændring af billetpriserne i Plus på langdistance-ruterne med.
     
    Henry og tommy777 "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Er helt enig og det er noget som er blevet og vil blive diskuteret meget den næste tid. Jeg vil i hvert fald blive meget skuffet om jeg fløj SAS Plus og så skulle side der.

    Men Kristian her fra forum har skrevet at han skal flyve med den maskine og derfor håber jeg på at han kan kaste mere lys over dette snarest.

    Men derimod er SAS Business delen en opgradering i forhold til den resterende flåde og det samme vil nok også være gældende for SAS Go, da flyet og konfigurationen er nyere og dermed også sæder og underholdningssystemet.

    /Henrik
     
    Henry og jefi99 "Synes godt om" dette.
  8. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg kan næsten ikke forestille mig andet, end at det er noget som SAS bliver nødt til at forholde sig til, og også gøre noget ved, for vi kan næppe være de eneste, der ville blive stærkt skuffede over at få tildelt sådan et sæde.

    Men business kabinen ser bestemt godt ud. Hvis ellers resten af konceptet blive forbedret, som der skulle være lagt op til, og servicen ombord i øvrigt er god, kan det godt være værd at betale for.

    Men vi må se hvad Kristian melder tilbage med :)
     
    Henry, jefi99 og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side