Newark lufthavn - hjælp

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af E02zar, 8/4/16.

  1. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Hej alle sammen

    Min familie skal rejse med SAS til Newark lufthavn. Herfra skal de videre til Puerto Rico med United.

    Problemet er bare at SAS har ændret deres afgang og det har United også. Så nu lander SAS kl 12.55 og United afgår 20.55.

    Min familie som skal afsted er ikke så rutineret :) Så at begynde at tage ind til byen eller lign er udelukket.

    Jeg tænker at den ene mulighed er at købe noget lounge adgang. Er der nogle anbefalinger? Samt hvor jeg kan købe dette til dem?

    Den anden mulighed er at leje et værelse på Marriott som ligger lige på den anden side af gaden!

    Såfremt I har andre forslag er jeg (de) meget åbne for det, da det er rigtig mange timer, i en meget kedelig lufthavn. På forhånd tak!
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Tag en Uber (eller taxi) til Jersey Gardens Mall. 10 min fra lufthavnen - og masser af shopping muligheder. Hent et rabathæfte i informationen, så sparer I yderligere...
     
    Beaglen, AMJ og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Ellers kan man vel købe "day pass" til United Club. Men så ville jeg langt hellere bruge pengene på andre ting. United Club er kun for folk med en fetish for plastik ost, crackers, humus og cola som smager af klor ;)
     
    Ekeren, AMJ, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,596
    "Synes godt om" modtaget:
    26,637
    Point:
    113
    Jeg er helt enig med Flemming at Jersey Mall er klart det bedste valg og med Uber så går det hele som en leg :)
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,596
    "Synes godt om" modtaget:
    26,637
    Point:
    113
    I flere United Clubs er de begyndt at have Coke Zero på flaske, så slipper man for klorsmagen (hvis man kan lidt den der Zero, som vi er nogle der kan....) :)
     
    CHA211, Kristian og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Men så får man Zero smagen. Det er ikke meget bedre :eek:
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  7. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Haha jeg kan fornemme at I syntes loungen er udelukket? Blot til info, ved I hvad det koster pr person?
    Jeg undersøger med Jersey mall.

    Men der er ingen problemer med at gå gennem immigration, aflevere toldpapirerne, tage til centeret og så komme tilbage og gå gennem sikkerhedskontrol for at gå ud til flyet?
     
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,596
    "Synes godt om" modtaget:
    26,637
    Point:
    113
    Jeg vidste du ville komme med det svar :)
     
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,596
    "Synes godt om" modtaget:
    26,637
    Point:
    113
    Det er ikke et problem. I har jo et nyt boarding pass til flyet til DK. Så dette bruger I blot til at komme igennem sikkerhedskontrollen. Og at komme ind i USA kræver at i har lavet ESTA for alle. Ellers kommer i ikke ind igennem immigration. Så er det blot at sige at i har lang layover og skal besøge et Mall inden I tager hjem senere på dagen.

    Dette skulle være alt der skal til for at kunne besøge USA for selv en kortere bemærkning.
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  10. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Intet problem. Du skal igennem immigration, told m.v. uanset når du skifter fly. ESTA skal du også have uanset.

    Kan ikke præcis huske prisen på loungen, men mener dat have læst engang at det er 50usd pr. pers. Det står vist på Uniteds hjemmeside.
     
  11. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    har tidligere betalt 50 USD for adgang, iflg loungebuddy er den steget til 59 USD - der plejer ikke at være mad i United Club kun kiks og chedar ost i små plasticposer. så det er ikke de penge værd. Kommer man derimod for at drikke sig en kæp i øret er der som regel god mulighed for det...
     
    jakobv84 og Ekeren "Synes godt om" dette.
  12. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    Hvis I ender med at beslutte jer for at købe adgang til UA club, så er der som regel day passes til salg på ebay til noget mindre end 59USD, men der er selfølgelig en risiko forbundet med at købe dem på den måde.
     
  13. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Helt enig med Flemming. Det tager 10 min i bil, så personligt ville jeg ikke være i tvivl. Newark Airport er ikke et fedt sted at vente. Uniteds Club gør det ikke ret meget bedre.

    8 timer er rigeligt med tid til at tage ud i "The Mills at Jersey Gardens" - endda så lang tid, at man kan nå at kede sig.

    Her er et kort over shoppingcentret:
    http://www.simon.com/mall/the-mills-at-jersey-gardens/map

    Som der også skrives ovenfor, så skal man helt igennem både immigration og customs, så man er ude i arrivals alligevel.
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  14. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Jeg var i Mills at Jersey Gardens for 14 dage siden og tiden kan godt blive lang - så hvorfor ikke gå i biografen. Der en et AMC biograf komplex med 20 sale i shopping outlettet og man kan spise på Applebees eller IHOP før eller efter bifturen:).
    Husk at der er ingen salestax på indkøb af tøj og sko (på alt andet er det 7%) i New Jersey
    i modsætning til New York hvor der er 8,875% på alt
     
    PeterA og Beaglen "Synes godt om" dette.

Del denne side