Norwegian "godt nytår" kampagne

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af danielbirch, 23/6/15.

  1. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Fik lige denne på mail. Om det er et godt tilbud, kan jeg ikke helt vurdere. Jeg ved med sikkerhed, at jeg ikke kommer til at lave 12 returrejser på Norwegian det næste halve år, så jeg har ikke kigget så nøje på det.

    Se mere på https://dk.norwegianreward.com/
    upload_2015-6-23_11-17-51.png
     
    tbh og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,792
    Point:
    113
    Jeg har de første to booket og der kommer sikkert flere. Hvis jeg mangler to i december, kunne jeg da godt finde på et xxxrun...
     
  3. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Helt sikkert, at DY opruster på loyalitetsfronten. SAS har formået at hæve billetpriserne ikke mindst pga flere Plus-billetter og her er trækplasteret bl.a. flere EB bonuspoint. Det vil DY naturligvis udfordre. Ikke et dårligt move. Rejsen man får i reward er på Lowfare+, altså med sædebestilling, baggage og mad.

    Har ikke læst de nærmere betingelser, men sammenlignet skal der i hvert fald mere til end 12 returrejser (inden for Europa) hos SAS før man kan købe sig en returrejse på longhaul.

    12 returrejser på Go (laveste bookingklasse) hos SAS (intra-europa) giver nærmest ingenting -> 15000 point (inkl. 25% guldbonus)
    12 returrejser på Plus (laveste bookingsklasse) hos SAS (intra-europa) = 24 x 1875 = 45.000 point (inkl. 25% guldbonus).

    Destinationerne på longhaul hos SAS koster typisk fra 60.000-80.000 point. Der er naturligvis også kampagner, hvor udvalgte destinationer typisk går til 50% off. Med andre ord skal der noget mere flyvning til hos SAS for at opnå det samme.
     
    clager, Kristian og tbh "Synes godt om dette"
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    vel i og for sig et ok tilbud som @PeterA skriver og har også fået denne med 12 returrejser, mon det er ens for alle deres kunder? - nogen der har fået færre eller større targets?
     
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    opruster, dog efter en forringelse for en(?) uge siden. Var ved at spørge ind til vilkår tidligere (ikke at jeg er ved at hoppe derover..), men lyder da fornuftigt at det er med baggage og mad. Hvordan availability så er bliver vel spændende? Når der står helt gratis - så er skatter og afgifter ogsp betalt?
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  6. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,792
    Point:
    113
    Det fremgår af betingelserne, at det gælder alle.
     
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    nå men @Nicki Lolk Sørensen det jeg tænkte på, var om alle havde fået 12 returrejser, det er sku da ikke særlig "targeted".. - ham fyren der pisker 1-2 gang om ugen til Stockholm, han kommer jo hurtigt op på de 12 returrejser... og så skulle hans challenge være 20 og undertegnede med 1 returrejse skulle have en der hed 5 returrejser inden nytår.. se det ville rykke...
     
  8. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,792
    Point:
    113
    I betingelserne står der:

    "Dette tilbud er strengt begrænset til Norwegian Reward-medlemmer, der bor i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Storbritannien."

    Det tolker jeg som om tilbuddet gælder alle i de pågældende lande, og at der ikke er forskel på kunderne.
     
  9. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Præcis, heldigt for dem som pendler en del indenrigs - lige ned i deres turban. I øvrigt inkluderer reward-billetten tilslutning, hvis der er behov for det. Iflg betingelserne er der dog en del black-out datoer.
     
    Senest redigeret: 23/6/15
  10. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,792
    Point:
    113
    Ja, det er da en fornem belønning af pendlere. Mon ikke de kan nuppe en del passagerer fra SAS med dette tilbud?
     
  11. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,792
    Point:
    113
    Umiddelbart er der dog ikke noget sted i deres Rewards-afdeling, hvor man kan holde øje med status i de 12 returrejser. Men det kan jo nå at komme inden 1. juli.
     
  12. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Det er ikke en targeted kampagne. Jeg fik den på mail, men linket i mailen var blot til hovedsiden for Rewards-programmet.
     
  13. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,792
    Point:
    113
    Er der nogen der er lykkedes med det? For mit eget vedkommende når jeg det ikke:

    upload_2015-12-20_9-55-6.png
     
    clager "Synes godt om" dette.
  14. Thomaskoppel

    Thomaskoppel Medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    36
    Point:
    13
    [​IMG]

    Hvornår og hvor jeg vil hen ved jeg dog ikke. Har to måneder af beslutte mig i fra d. 4/1.
    58 flyvninger med Norwegian blev det til i perioden - så burde have været smart og benyttet min kærestes rewardnummer efterfølgende. Men bagklog kan man altid være ;)
     
    Sebastian011, RasmusH, DrDreier og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side