Norwegian og USA?

Poster i 'NORWEGIAN | NORWEGIAN REWARD' oprettet af Søren G, 13/2/19.

  1. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Der har jo været meget skriveri omkring Norwegian, og jeg har en del point hos dem som skulle være brugt til en Florida tur i nov/dec 2019. De har dog ingen direkte afgange fra CPH-FLL eller MCO efter oktober 2019, og derudover ser det ud til at det nærmest kun er CPH-JFK der er planlagt efter oktober 2019.

    Har forsøgt at spørge Norwegian, det kom der ikke noget ud af, så jeg tænkte på om folk på dette forum havde nogle insights omkring, hvorvidt disse ruter er lukket helt ned eller de bare er bagud med at planlægge?
     
    Bekgaard, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg ved at deres afgange fra Gatwick til FLL bliver flyttet til MIA, måske de planlægger det samme fra CPH?
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Det er mit indtryk, at Norwegian for tiden balancerer på en knivsæg finansielt, og i det lys ville jeg ikke være helt tryg ved at gemme en større stak Rewards til ultimo 2019...
     
    Kenneth K, Flyvefisken, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Har ikke rigtigt mulighed for at få dem brugt før.
    Har derudover været glade for at flyve med dem til USA direkte fra CPH, så jeg vil da være ked af, hvis de lukker.

    Har lige tjekket og der er ingen ruter fra CPH-MIA.
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  5. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Sidder selv og kikker på billetter til New York i efteråret. Vi er 7 der skal afsted, og det bliver på økonomi, ikke fleksibel og med bagage.

    SAS: 30638 kr
    Norwegian: 39566 kr

    Og så er Norwegian med mellemlanding i Barcelona.
    Men Norwegians finansielle situation, er jeg ikke i tvivl om, hvilket af de to firmaer jeg kommer til at flyve med.
    Iceland-air kan gøre det billigere, men dem har jeg fløjet med EN gang, hvilket var en for meget...
     
    PENSIONISTEN, Henry, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Vi tjekkede også lige Norwegian til JFK, til sommerferien. To vokse, 1 barn, 4 kufferter i alt, inkl. 1 stor stroller (babyjogger). Hvis man vil have mad og drikke ombord, så løber det altså lige pludselig stærkt. De var stadigvæk billigere end SAS, men kun med lige omkring 1000 kr., og så får vi, qua, SAS guld hos kæresten og sølv hos mig, ekstra bagage med, og lounge adgang pga sommerferie-sølv..
     
    Bekgaard, Henry, CHIP og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Det lyder også dyrt.
    Grunden til at jeg selv var glade for dem var at de fløj om lørdagen CPH-FLL direkte, hvilket betød at man kun skulle bruge en uges ferie, og derudover fløj direkte på efter min mening gode tidspunkter i et lækkert nyt fly.

    Sidder med billetten fra December 2017.
    CPH-FLL 2 dec - ud 14:55 hjem 9 december 21:30

    Pris p.p 2398DKK og dertil betalte vi så ekstra 500DKK samlet og have en kuffert med til deling.Købte aldrig deres mad (Det så virkelig også klamt ud) og sædevalg kunne man foretage gratis via deres terminal i lufthavnen.

    Det ser ud til at de tider er ovre :(
     
    Bekgaard, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Har ikke prøvet deres mad ombord - har kun fløjet med dem et par gange i europa. Men så vidt jeg har fået at vide af andre der har fløjet over dammen, så må man ikke selv have mad med ombord.. Om det så bliver håndhævet lige så effektivt som i biograferne, ved jeg ikke, men ville være ked af, at sidde så mange timer i en dagsflyver, uden mad og drikke.. Samtidig ville jeg blive alt for nærig til at købe det om bord, i sær hvis det så lidt nasty ud.
     
    Bekgaard, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  9. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Det er ikke rigtigt, man må gerne tage mad og drikke med. Jeg har selv købt lækre sandwich, pizzaer & pølsehorn i lagkagehuset og medbragt. Det er langt billigere og jeg vil tro det smager bedre end det Norwegian disker op med.
     
    DanielBahn, Bekgaard, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    https://norwegian-dk.custhelp.com/a...ringe-min-egen-mad-og-drikke-ombord-på-flyet?
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har en gang fløjet Norwegian long-haul og der var bestilt mad til mig. Det var uden sammenligning det ringeste mad jeg nogensinde har fået ombord på et fly.
     
    DanielBahn, Bekgaard, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side