Novia eller Aspire lounge i CPH?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Michaelolesen, 2/2/15.

  1. Michaelolesen

    Michaelolesen Aktivt medlem

    Beskeder:
    104
    "Synes godt om" modtaget:
    208
    Point:
    43
    Jeg er langt fra en frekvent rejsende (men alligevel ramt af bonusfeber...!) og har kun en enkelt lounge besøg bag mig - men nu kommer muligheden igen. Via Diners har jeg optjent et par gratis loungebesøg. Mit spørgsmål er så, hvilken en skal jeg vælge i CPH, Novia eller Aspire loungen?
    Har læst anmeldelsen af Aspire her på BF, men ingen anmeldelse af Novia loungen? Nogen der har erfaringer, jeg som en del af "pøblen" kan drage nytte af? :)
     
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @Michaelolesen
    Du kan ikke komme i CPH loungen med Diners (altså kun hvis du betaler ;) ). Jeg var i Novia-loungen for en uges tid siden, og den ser finere ud en Aspire-loungen, den er bla. lige blevet renoveret. Tog desværre ikke så mange billeder, men der er lidt brød, ost og chorizo at spise samt snacks og drikkevarer (Tuborg på fad, og standard spiritus udvalg). Og stollene er dejlige at sidde i.

    2015-01-24 15.33.39.jpg 2015-01-24 15.33.35.jpg

    God tur
     
    Senest redigeret: 2/2/15
    Michaelolesen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Novia-loungen hedder faktisk Aviator nu, og jeg har altid synes den har været bedre end Servisair/Aspire. Det synes jeg stadigvæk, på trods af at jeg i sidste uge var noget skuffet over morgenmaden i Aviator/Novia.
    Førhen havde Novia de lækre og behagelige Trinidad-stole i to varianter (klassikeren og som barstol), men nu er de skiftet ud med Arne Jacobsens 3107'er (syveren) - i tillæg til de bløde stol, som @alexanderln har postet billeder af.
    Men om ikke andet, så vælg Aviator for udsigten (beklager billedkvaliteten).


    2015-01-25 09.50.03.jpg
     
    Henrik Olsen, Michaelolesen og clager "Synes godt om dette"
  4. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Jeg har brugt begge lounges i forbindelse med brug af Diners gratis besøg - og om morgenen er der meget bedre plads i Aspire loungen - som er den lounge der blev renoveret i slut 2013/start2014. Novia loungen er proppet med rejsende både morgen, middag og aftener og de er ikke gode til at rydde af i Novia ( som nu hedder Aviator) - Mit seneste Aspire besøg blev hos Diners benævnt Swissport på månedsopgørelsen så måske har de omdøbt Aspire til Swissport lounge.
    Så brug dine Diners besøg i Aspire - jeg synes servicen er bedre - forplejningen både tørt og vådt i begge lounges er identisk og selvfølgelig ikke som i SAS loungen men helt ok og meget billigere end at købe morgenmad hos Lagkagehuset.
     
    Kristian, jefi99 og Michaelolesen "Synes godt om dette"
  5. Michaelolesen

    Michaelolesen Aktivt medlem

    Beskeder:
    104
    "Synes godt om" modtaget:
    208
    Point:
    43
    Mange tak for tilbagemeldinger! Der er delte meninger, det er vel også smag og behag... Men tusind tak, det er virkelig et suverænt forum det her. Sobert, informativt og fuld af hjælpsomme mennesker. Nyder virkelig at følge med herinde.
     
    Sophus og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side